کد خبر : 1462644 | 30 شهریور 1396 ساعت 15:38 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنانی که کنارشان گذاشتم عذرخواهی می کنم

کریمی: منصوریان تازه اول راه مربیگری است

سرمربی تیم نفت طلاییه تهران اعلام کرد اوضاع مربیان جوان در فوتبال ایران خوب نیست.

کریمی: منصوریان تازه اول راه مربیگری است

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی قبل از دیدار نفت طلاییه تهران با پیکان در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:


تساوی با گسترش نتیجه خوبی برای ما بود


شرایط ما را تا قبل از بازی برابر گسترش فولاد همه می‌دانند. در این چند روز سعی کردیم روی کارهای بدنی تیم‌مان کار کنیم و به شرایط بهتری نسبت به بازی با گسترش برسانیم. بازی قبلی ما مساوی شد و فکر کنم نتیجه خوبی برای ما بود.


پیکان از پیش برنده نیست


فردا مقابل پیکانی بازی داریم که توانست پرسپولیسی را که اکنون از همه نظر آماده است و هرچه که یک تیم برای موفقیت نیاز دارد را اکنون در اختیار دارد، شکست دهد؛ اما این ملاک نیست. نمی‌توان گفت که اگر یک تیم بازی خود را پیروز شده هفته بعد هم از پیش برنده است یا اگر یک تیم در یک هفته شکست بخورد در هفته بعد نیز می‌بازد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد، مهم شرایط تیم ماست و ما هم تیم‌های مقابل خود را آنالیز می‌کنیم. این دیگر به بازیکنان تیم برمی‌گردد که در طول هفته چه شرایطی دارند و خود را چطور برای بازی آماده می‌کنند. ما برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم.


به بازیکنانم نکاتی را گوشزد می کنم


استراتژی پیکان مقابل پرسپولیس دفاعی بود. آنها گل زده بودند و می‌خواستند از این گل حفاظت کنند که این اتفاق افتاد. پیکان در این مسابقه میزبان است و فکر نمی‌کنم از این روش استفاده کند. باید وارد بازی شویم که اگر پیکان از چنین روشی استفاده کرد در این صورت چیزهایی به بازیکنانم یادآور می‌شوم. امیدوارم جدای از نتیجه، این مسابقه از بازی‌های خوب این هفته لیگ برتر باشد.


امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم


هفته گذشته بهتر تمرین کردیم و تلاش کردیم تا شرایط تیم را بهتر کنیم. به هافبک‌های تیم نیز برنامه‌هایی دادیم و آنها کار خود را در تمرین به خوبی انجام دادند، اما مهم این است که این برنامه‌ها را در زمین پیاده کنند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.


از بازیکنانی که کنار گذاشتم، عذر می خواهم


امیدوارم از سهمیه خارجی خود به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان خوبی پیدا کنیم تا به تیم اضافه کنیم، به خصوص در پست بازیساز که به یک بازیکن خوب در این پست نیاز داریم تا بتواند مهاجمان نوک و گوش را به خوبی تغذیه کند. یکسری از بازیکنان را کنار گذاشته‌ایم که  من این شرط را گذاشتم که مالک باشگاه این بازیکنان را راضی کند. بازیکنان فوق با باشگاه قرارداد دارند و باید با رضایت بروند. ما این کار را کردیم تا جا برای سهمیه بماند و در نیم‌فصل اقدام به جذب بازیکن کنیم. از این بازیکنان عذرخواهی می‌کنم، اما این شرایط فوتبال است و امیدوارم در تیم‌های دیگر موفق باشند.


اوضاع مربیان جوان لیگ برتر خوب نیست


متأسفانه اوضاع مربیان جوان در لیگ برتر زیاد خوب نیست. البته این شتری است که درِ خانه همه می‌خوابد. من و امثال من هم استثنا نیستیم. طبیعتاً تیمی که نتیجه نمی‌گیرد نوک پیکان انتقادها به سوی سرمربی تیم است. اینجا جا دارد یک خسته‌نباشید هم به علیرضا منصوریان بگویم. او کمی نیاز به استراحت دارد، چون زیر فشار شدیدی بود.


منصوریان تازه اول راه مربیگری است


خیلی مسائل دست به دست هم می‌دهد تا این اتفاقات بیفتد. شما خودتان در استادیوم بوده‌اید و دیدید که روی سکوها چه خبر است. برخی مسائل برعهده مدیران باشگاه است. فکر می‌کنم مدیریت باشگاه‌ها باید روی خیلی از مسائل زوم کنند. درست است منصوریان در مربیگری کسوت بیشتری از ما دارد، اما تازه اول راه است و قطعاً گزینه بسیاری از تیم‌ها برای سرمربیگری است.


واکنش به اظهارات ترامپ؟


فقط در همین حد می‌گویم که ما باید خودمان اجازه ندهیم به ما توهین کنند. ما با نوع رفتارمان می‌توانیم جلوی این توهین را بگیریم.


هیچ کس به قرارداد 100 هزار تومانی ورود نکرد


طبیعتاً خود شما می‌دانید چه خبر است. یک اتفاقی می‌افتد و اگر به نفع آنها باشد رویش زوم می‌کنند، اما اگر به نفع آنها نباشد اصلاً به آن نمی‌پردازند. اگر یادتان باشد من قراردادی از یک بازیکن منتشر کردم که قراردادش دست‌کاری شده بود. فکر می‌کنم قرارداد را از 100 میلیون به 100 هزار تومان رسانده بودند. در رده نوجوانان هم فکر نمی‌کنم که 100 هزار تومان به کسی بدهند، اما شما آیا عکس‌العمل و یا اتفاقی از مسئولان دیدید؟ در حالی که اگر می‌خواستند باید مدیران آن زمان نفت را احضار می‌کردند و همه را توبیخ می‌کردند و از آنها توضیح می‌خواستند، در حالی که اصلاً در این مورد هیچ بحثی نکردند، ضمن اینکه من از شما خبرنگاران هم گله دارم که چرا به این موضوع نپرداختید. مسئولان قبلی باشگاه نفت قرارداد بازیکن را کم کرده بودند و من هم به او توصیه کردم برود شکایت کند.


بازیکن گرجستانی را در تست انتخاب کردم


هافبک گرجستانی که به نفت آوردم را در تست‌های باشگاه انتخاب کرده بودم، اما قسمت استقلال خوزستان بود و مبارک‌ آنها هم باشد. این اتفاق با عدم مدیریت قبلی باشگاه افتاده است و یکسری افراد این بازیکن را نخواستند، اما او اکنون بازیکن استقلال خوزستان است.

دیدگاه‌ها