کد خبر : 1462682 | 30 شهریور 1396 ساعت 17:56 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط مشابه پرسپولیس و الهلال پیش از رویارویی

حضور در ال کلاسیکو پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان

الهلالی ها نیز به مانند رقیب خود در لیگ قهرمانان امروز در دیداری موسوم به ال کلاسیکو به میدان می روند. روزی که پرسپولیسی ها باید مقابل تیم زردپوش سپاهان به میدان بروند الهلالی ها نیز باید برابر تیم زردپوش الاتحاد قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان که از رقبای یکدیگر در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آیند در آخرین دیدار پیش از رویارویی با یکدیگر باید شرایطی جالب و دیداری مشابه را از سر بگذرانند. پرسپولیسی ها امروز در اصفهان و در دیداری حساس مقابل سپاهان اصفهان به میدان می روند. بازی مقابل تیمی زردپوش که یکی از رقبای دیرینه این تیم محسوب می شود. درست به مانند تیم الهلال عربستان که آنها نیز امروز به مصاف تیم زردپوش الاتحاد عربستان می روند. دیداری موسوم به ال کلاسیکوی عربستان که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

شباهت دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال همینجا به پایان نمی رسد چرا که اکنون هر دو تیم در رده دوم جدول رده بندی لیگ خود قرار دارند. در طرف دیگر رقبای زردپوش نیز به زعم نامدار بودن این روزها اوضاع خوشی ندارند و در رده های دهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. 


از بازی های هفته چهارم لیگ حرفه ای عربستان دو تیم الهلال و الاتحاد عربستان به مصاف یکدیگر می روند. الهلالی ها این روزها 9 امتیازی هستند و الاتحاد نیز تنها 3 امتیاز کسب کرده است. 

 

1242612

 

در پنج رویارویی اخیر دو تیم الاتحاد موفق شد سه بار از سد حریف نامدار خود بگذرد و در سوی دیگر الهلال نیز دو بار تیم پیروز میدان بوده است.

 

حساسیت این دیدار باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان به درخواست تیم میزبان یعنی باشگاه الاتحاد از یک داور خارجی برای قضاوت دعوت به عمل آوردند و بدین ترتیب مارک کلدنبرگ سوئدی داوری این دیدار حساس را بر عهده خواهد داشت. 

 

1242613

 

رامون دیاز، سرمربی مطرح و آرژانتینی الهلالی هاست که از سال 2016 روی نیمکت این تیم نشست و تاکنون توانسته نتایج درخشانی برای این تیم بگیرد که قهرمانی مقتدرانه این تیم در بازی های فصل قبل از آن جمله است.

 

خوزه لوئیس سیه را نیز سرمربی شیلیایی الاتحاد است که از سال 2016 روی نیمکت این تیم نشست.

دیدگاه‌ها