کد خبر : 1462787 | 31 شهریور 1396 ساعت 09:58 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تیم‌های منچستری کار لیورپول را سخت کردند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که شروع خوب باشگاه های منچستری کار لیورپول را دشوار کرده ولی آنها ترسی از این موضوع ندارند.

کلوپ: تیم‌های منچستری کار لیورپول را سخت کردند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ در 4 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و 5 امتیاز نسبت به دو رقیب منچستری عقب هستند. حال او مدعی شد که این دو تیم، کار را برای لیورپول دشوار کرده اند و فشار زیادی به باشگاه از سوی آنها وارد شده است.

 

1240171

 

 

او گفت:" همه جا انتظارات از ما یکسان است ولی در آنفیلد طبیعتا از همه جا بیشتر است. وقتی تیم های منچستری خوب کار می‌کنند، حتی کار ما سخت تر هم می‌شود ولی نمی‌توانم تغییری در این موضوع ایجاد کنم. کاری که می‌توانم انجام دهم این است که شرایط را آرام کنم و روی دیگر مسائل تلاش کنم.

 

شما واقعا فکر می‌کنید یک درصد دلیلی وجود دارد که من بترسم؟ اگر فکر می‌کنید من باید بترسم، چرا راجع به آن صحبت می‌کنید. فوتبال اینگونه است. ما 8 امتیاز داریم. در 4 بازی ما مشخصا تیم بهتر زمین بودیم ولی نتیجه به نفعمان رقم نخورد.  شاید به خاطر اینکه نتوانستیم نتیجه بگیریم یا اوضاع به نفعمان پیش نرفت، بگوییم «هنوز به اندازه کافی خوب فوتبال بازی نمی‌کنیم.» فکر می‌کنید تیمی در دنیا هست که دوست داشته باشد با ما بازی کند؟ قطعا من ترسی ندارم. طوری صحبت می‌کنید که انگار ما هیچ امتیازی کسب نکرده ایم و در قعر جدولیم."

دیدگاه‌ها