کد خبر : 1462798 | 31 شهریور 1396 ساعت 11:33 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

رد ادعای ریکاوری دو ماهه دمبله توسط پزشکان بارسا

رویای بازی کردن در ال کلاسیکو، عثمان دمبله را کاملا تحت تاثیر قرار داده و او قولی به هواداران داده که به نظر قادر به انجام آن نخواهد بود.

رد ادعای ریکاوری دو ماهه دمبله توسط پزشکان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه، ستاره فرانسوی در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت تا مشکل مصدومیتی که در دیدار مقابل ختافه گریبان گیرش شده بود را بهبود ببخشد. پس از این عمل جراحی، دمبله در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که ظرف دو ماه آماده بازگشت به میادین خواهد شد تا در اولین ال کلاسیکو حضور بیابد.

 

1242085

 

 

با این حال، بررسی پزشکان بارسا نشان می‌دهد که او حداقل 3 ماه از میادین به دور خواهد بود و توان ریکاوری در عرض دو ماه را ندارد. بدن انسان این توانایی را دارد که به روند بهبود سرعت ببخشد، مثل مصدومیت سوارز که خیلی سریع توانست ریکاوری کند و به میادین بازگردد؛ ولی همچنین این امکان وجود دارد که بدن سرعت ریکاوری را آهسته کند، مثل مصدومیت زانوی رافینیا که مدت زمان بیشتری نسبت به اعلام اولیه طول کشید تا بتواند در میادین ظاهر شود.

 

احتمالا بی تجربگی دمبله و عدم شناخت دقیق او از بدنش باعث شده تا امیدوار باشد در عرض دوماه به میادین بازگردد ولی تیم پزشکی بارسلونا معتقد است او قادر نخواهد بود در عرض دو ماه آماده حضور در میادین شود.

دیدگاه‌ها