کد خبر : 1462813 | 31 شهریور 1396 ساعت 12:16 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازی 5 امتیاز؛

نتایج پرسپولیس نگران کننده است؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ، پس از کسب نتایج بسیار خوب در 4 هفته ابتدایی در هفته های اخیر در امتیاز گیری ناموفق بودند.

نتایج  پرسپولیس نگران کننده است؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب گذشته دو بار از حریف پیش افتاد؛ اما سپاهانی ها هر بار نتیجه را تغییر دادند و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. سرخپوشان هم اکنون در رده دوم قرار دارند و نماینده جم را با 2 امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر، بالای سر خود می بینند. بسیاری از هواداران پرسپولیس، بابت نتایج این روزهای تیمشان نگران هستند اما آیا واقعا عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته های اخیر نگران کننده است؟

 

نتایج ضعیف قرمزها از دقیقه پایانی بازی با سیاه جامگان استارت خورد. داور برخورد توپ با دست مدافع سیاه جامگان را ندید و همان توپ پس از اشتباهات سریالی مدافعان وارد دروازه شد. پس از آن مدافع عنوان قهرمانی در تبریز با 3 گل گسترش فولاد را در هم کوبید. پرسپولیسِ خسته، یک روز پس از اتمام اردوی تیم ملی راهی تبریز شد و بلافاصله به ابوظبی رفت و الاهلی را با 3 گل شکست داد.

 

این بار سرخپوشان با روحیه مضاعف حاصل از برد در آسیا اما با بدن هایی خسته از مسابقات پی در پی، در مقابل تیم جوان پیکان ظاهر شدند و با یک گل عجیب شکست خوردند. شب گذشته هم در نقش جهان با سپاهان مساوی کردند تا از 4 بازی اخیر در لیگ صاحب تنها 5 امتیاز باشند.

 

قرمزهای پایتخت نسبت به زمان مشابه فصل پیش، 1 امتیاز کمتر دارند؛ اما مثل لیگ شانزدهم در جایگاه دوم هستند.

 

1242752

 

شاید نکته نگران کننده برای پرسپولیس، از دست رفتن امتیازات در خانه و مقابل تیم های میانه جدولی باشد؛ اما نباید فراموش کرد هر موفقیت و پیروزی بزرگ، هزینه ای دارد و شاید سرخ ها نیز هزینه صعود به نیمه نهایی آسیا را این چنین می پردازند.

 

البته موضوع بعدی اشتباهات فردی عجیب در خط دفاعی پرسپولیس است. اشتباهاتی که در میادین بین المللی کمتر رخ می دهد و برانکو باید فکری به حال آن کند. اگر بیرانوند گل عجیب را از پیکان نمی خورد، دیشب خروجی بهتر در گل اول سپاهان و عملکردی بهتر در گل دوم این تیم داشت. پرسپولیس هم اکنون با 3 امتیاز بیشتر نسبت به پارس جم در صدر بود اما این بازی ها به پایان رسیده و اتفاقات هم رخ داده اند.

قرمزهای پایتخت، یک بار دیگر باید چشم بر گذشته ببندند و تنها به ابوظبی فکر کنند. یک پیروزی در روزی که الهلال میزبان است، کار پرسپولیس را برای بزرگترین صعود تاریخ باشگاه آسان تر خواهد کرد و این مهم رخ نمی دهد مگر با تلاشِ مضاعف بازیکنان.

دیدگاه‌ها