کد خبر : 1462857 | 31 شهریور 1396 ساعت 16:03 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود و 371 دقیقه بدون گل خورده

سپیدرود چهار هفته است که اجازه عبور توپ از خط دروازه اش را به هیچ تیمی نداده و نقش سید محمد حسینی دروازه بان بلند قامت این تیم در این میان غیر قابل چشم پوشی است.

سپیدرود و 371  دقیقه بدون گل خورده

به گزارش "ورزش سه" سپیدرود در هفته هفتم با کسب یک تساوی شیرین خارج از خانه علاوه بر اینکه توانست تعداد امتیازات خود را به عدد هشت برساند و در رتبه تک رقمی جدول تثبیت شود، موفق شد تا رکورد چهار هفته بی شکستی اش را حفظ نماید تا به تنها تیمی در لیگ برتر تبدیل شود که چهار هفته است که توپی از خط دروازه اش عبور نکرده باشد.


این اتفاق در حالی برای رشتی ها به وقوع پیوسته که آنها در سه هفته نخست پنچ گل از حریفان دریافت کرده بودند و سه شکست را متحمل شده بودند و بسیاری از همان ابتدای راه، کار را برای مهمانان تازه وارد لیگ برتر تمام شده می دانستند.


اما علی نظرمحمدی موفق شد تا با چند تغییر اساسی در ترکیب تیمش که مبنی بر محوریت بازسازی خط دفاعی و هافبک سپیدرود با سود جستن از جوانانش بود، آب رفته را به جوی بازگرداند و نه تنها جلوی سقوط آزاد تیمش را بگیرد که حالا نیم نگاهی هم به تثبیت رتبه تک رقمی داشته باشد. کار شاگردان نظرمحمدی زمانی ارزشمندتر می شود که بدانیم آنها دو بازی از این چهار هفته را در خانه حریفان به میدان رفتند و اجازه گلزنی به مهاجمان پیکان، سپاهان، صنعت نفت و استقلال خوزستان را ندادند.

 

1242765

 


همراه کردن امید سام کن ۲۱ ساله و میثم تهیدست با مدافعان با تجربه ای چون مهرداد جماعتی، هادی موسوی و احمد آهی یکی از کارهایی بود که نظرمحمدی برای سر و سامان دادن خط دفاع تیمش موفق به انجام آن شد. در این میان نباید از نقش غیرقابل چشم پوشی سید محمد حسینی، سنگربان مطمئن سپیدرود گذشت. حسینی چهار هفته متوالی است که موفق به کلین شیت شده است و با توجه به نیمکت نشینی اش در بازی با گسترش در هفته سوم، آخرین گلی که دریافت کرده در دقیقه ۷۹ بازی با سیاه جامگان است و ۳۷۱ دقیقه است که موفق به بسته نگاه داشتن دروازه خود شده است.


در چهار بازی گذشته سپیدرود، حسینی نه تنها در بازی با صنعت نفت موفق به مهار یک پنالتی شد که به طور متوسط در هربازی دو سه سیو عالی داشت و چندبار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. سید محمد روند رو به رشد خود را در اهواز نیز ادامه داد و با خروج های به موقع و عکس العمل های سریع توانست با کمک هم تیمی هایش یک امتیاز خارج از خانه را از گرمای ۴۲ درجه اهواز به شهر باران سوغات ببرد.

دیدگاه‌ها