کد خبر : 1462870 | 31 شهریور 1396 ساعت 16:39 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا - پارس ؛ در انتظار بازی ویژه هفته هفتم

شاید اگر اول فصل می گفتند بازی سایپا و پارس جنوبی یکی از بازی های حساس نیم فصل اول خواهد بود کمتر کسی باور می کرد؛ اما اکنون این اتفاق رخ داده و جدال علی دایی و مهدی تارتار می تواند اتفاق ویژه هفته هفتم لقب بگیرد.

سایپا - پارس ؛ در انتظار بازی ویژه هفته هفتم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی آنقدر خوب امتیاز گرفته است که حتی اگر امروز برابر سایپا شکست هم بخورد، بازهم صدرنشین لیگ برتر خواهد بود؛ اما آن چه مشخص است امروز علی دایی و البته هواداران پرسپولیس با تمام وجود به دنبال شکست پارس جنوبی هستند؛ چرا که در غیراینصورت تارتار و شاگردانش حداقل تا دو هفته آینده در صدرجدول دست نیافتنی خواهند شد.


سایپا این فصل را با علی دایی خوب آغاز کرد؛ اما هر چه زمان گذشت نتایج این تیم افت کرد و حتی حذف از رقابت های جام حذفی را برای این تیم به همراه داشت. سایپا هفته گذشته و در مشهد سه گل از پدیده خورد تا علی دایی با ابراز نارضایتی از شرایط تیمش وعده تغییر ساختاری در سایپا را بدهد.


با این وجود سایپا با تمام وجود و انگیزه به مصاف پارس جنوبی می رود تا با سه امتیاز خانگی این بازی، خودش را به جمع مدعیان نزدیک و پارس را از یکه تازی در صدر دور کند. اما جدا از دایی و تیمش کسان دیگری هم هستند که در انتظار پیروزی سایپا هستند. پرسپولیس که دو هفته متوالی نتایج خوبی نگرفته و یک باخت و یک تساوی به دست آورده است در صورت پیروزی پارس جنوبی فاصله اش با این تیم هفت امتیاز خواهد شد و شاید جبران این فاصله هفته ها طول بکشد.


مهدی تارتار اما خوب می داند که پیروزی در این بازی چقدر می تواند جایگاه تیمش را در صدر جدول و البته در افکار عمومی مستحکم کند. او شاید خوب می داند که بازی با سایپا می تواند یکی از مهمترین بازی های نیم فصل این تیم لقب بگیرد؛ چرا که موفقیت در آن پارس را تا دو هفته دیگر صدرنشین مطلق لیگ برتر خواهد کرد و شکست در آن وضعیت صدرنشینی این تیم را متزلزل می کند.


تارتار و علی دایی که سابقه بازی و مربیگری در کنار همدیگر را دارند امروز در حالی به مصاف هم می روند که خوب می دانند رفاقت و دوستی های قدیمی خیلی در این بازی به کار نمی آید. باید دید در مچ اندازی دایی و تارتار کدام یک برنده خواهند شد.

دیدگاه‌ها