کد خبر : 1462902 | 31 شهریور 1396 ساعت 18:23 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: جذابیتی فراتر از فوتبال آسیا ارائه دادیم

سرمربی کروات سرخپوشان یک روز بعد از تساوی تیمش در اصفهان و برابر سپاهان، در پایان تمرین به تشریح شرایط پرسپولیس پیش از اعزام به امارات پرداخت.

برانکو: جذابیتی فراتر از فوتبال آسیا ارائه دادیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان به تساوی رسید و نتوانست پیروزی خود را حفظ  کند و اکنون در آستانه حضور در امارات برای جدال نیمه نهایی برابر الهلال عربستان، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین به تشریح شرایط این تیم پرداخت.


برانکو ایوانکوویچ با اعلام اینکه بازی دو تیم در استادیوم نقش جهان، فراتر از فوتبال آسیا بود، از اینکه تیمش نتوانست پیروزی را در آستانه دیدار با الهلال عربستان کسب کند، اظهار ناراحتی کرد و در خصوص انتقاداتی که نسبت به عدم نتیجه گیری در چند دیدار اخیر می‌شود، اعلام کرد که توانسته‌اند از حریفان مستقیم خود 4 امتیاز کسب کنند.


سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی مقابل سپاهان خیلی خوب و بالاتر از سطح آسیا بود. هواداران دو تیم تیمشان را تشویق کردند و بهترین چیزهایی که می شد در فوتبال دید را دیدیم؛ اما حیف که نتوانستیم ببریم. حتی بعد از 2-1 طارمی فرصت خوبی داشت؛ اما مهم این بود که نباختیم.

 

برانکو در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد بد این تیم از بُعد نتیجه گیری در دیدارهای اخیر میشود، گفت: درست است که ما مقابل پیکان نتیجه نگرفتیم و مقابل سیاه‌جامگان متوقف شدیم؛ اما فراموش نکنید که از دو مسابقه با تراکتورسازی و سپاهان 4 امتیاز کسب کردیم.


وی در خصوص اینکه این تیم در بازی برگشت با توجه به اردوی تیم ملی چه شرایطی را پیش‌بینی می‌کند، گفت: طبیعتا کار ما فشرده است، قرار است ملی‌پوشان ما بروند و برگردند؛ ولی می‌دانیم زندگی از لیگ می‌گذرد و نان ما از لیگ درمی‌آید. اولویت ما قهرمانی در لیگ است و از سویی لیگ قهرمانان شادی و افتخار می‌آورد. در ابتدای لیگ قهرمانان هم گفتم که هدفمان قهرمانی است و دیروز هم نشان دادیم که بی‌دلیل به تیمم امیدوار نیستم.

 

وی ادامه داد: می‌دانم که انتظارات از پرسپولیس زیاد است و شک ندارم هواداران با تمام توانشان به مسابقه پای می‌گذارند و روز سه‌شنبه شاهد سطح بالای فوتبال خواهیم بود و انتظار دارم بازیکنان ما با تمرکز بالا موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند.


برانکو ایوانکوویچ در خصوص تداخل اردوی تیم ملی و شرایط پرسپولیس گفت: قطعاً تاثیرگذار است چون باید بدون 7 بازیکن تمرین کنیم و بدون آنها نمی‌توانیم به بهترین نحو کار کنیم، اما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم و دلم نمی‌خواهد برنامه تیم ملی به هم بخورد.


سرمربی سرخپوشان با اشاره به اتفاقات گذشته در خصوص اینکه آیا با مسئولان باشگاه برای صحبت با فدراسیون فوتبال هماهنگی صورت داده یا خیر گفت: نه، چون نمی‌خواهم که نه من، نه پرسپولیس و نه بازیکنانم متهم شویم که برنامه تیم ملی را برهم زدیم.


برانکو ایوانکوویچ با حمایت ویژه از علیرضا بیرانوند در خصوص اشتباهاتش و در واکنش به اینکه نگران این نیست تا با تکرار اتفاقات لیگ پانزدهم شانس قهرمانی را از دست بدهند گفت: موافق این موضوع نیستم. در بازی با سیاه‌جامگان حریف فقط یک موقعیت توسط بادامکی داشت. در بازی با پیکان آنها از ضربه ایستگاهی گل زدند و در بازی با الاهلی هم واقعا گلزن آنها فوق واکنش داشت. سپاهان هم دو گل زد که یکی از روی ضربه ایستگاهی بود و دیگری روی تاکتیک و بازی خوبشان. در فاز دفاع فقط چهار بازیکن تاثیر ندارند و کل تیم باید تلاش کنند. در بحث حمله نیز این موضوع صدق می‌کند؛ ولی قبول دارم علی‌رغم اینکه ما هجومی بازی می‌کنیم دفاع باید خیلی مهم باشد.


سرمربی کروات پرسپولیس در پایان درباره اعتراض هواداران نسبت به عملکرد مهاجمان و فرصت‌سوزی آنها گفت: هواداران حق دارند، چون شانس گل‌ها را از دست می‌دهیم، ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم؛ ولی بضاعت‌مان همین است. من هم دوست دارم همه توپ‌ها تبدیل به گل شود؛ ولی امکانش وجود ندارد.

دیدگاه‌ها