کد خبر : 1462937 | 31 شهریور 1396 ساعت 20:51 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تراکتور بدانند فوتبال ادامه دارد

مهاجری: خلعتبری اشتباه کرده باشد، تذکر می‌دهم

سرمربی تیم پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شود.

مهاجری: خلعتبری اشتباه کرده باشد، تذکر می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری بعد از پیروزی پدیده مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر به نشست خبری رفت و صحبت‌هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


توانستیم اشتباه جام حذفی را جبران کنیم
جا دارد به تیم تراکتورسازی و تماشاگران پرشورش تبریک بگویم و تشکر کنم از بازیکنان تیم خودم. بازی خیلی خوبی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم و توانستیم اشتباه بازی جام حذفی را جبران کنیم. به جز یکی دو مورد که مهاجمان تراکتورسازی موقعیت‌هایی به دست آوردند، موقعیت چندانی به حریف ندادیم. خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی پست سر بگذاریم.


مصدومیت بازیکن‌مان شوک وارد کرد
ما در اول بازی یک بازیکن خود را از دست دادیم و مجبور به تعویض شدیم. همین مساله باعث شد به تیم ما شوک وارد شود. این برد برای ما خیلی سخت به دست آمد و بازیکنان‌مان جنگندگی داشتند و تلاش کردند. این برد چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند و امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد.


امیدوارم تراکتور قهرمان حذفی شود
تراکتورسازی ما را در جام حذفی شکست داد و امیدوارم قهرمان این رقابت‌ها شود، اما گل دومی که از این تیم در دیدار جام حذفی خوردیم روی آفساید به ثمر رسید و نیازی به کارشناسی هم نداشت.


هواداران تراکتور بدانند فوتبال ادامه دارد
از هواداران تراکتورسازی خواهش می‌کنم که بدانند فوتبال ادامه دارد و ممکن است داور هم اشتباهاتی مرتکب شود. هواداران تراکتورسازی همیشه برد می‌خواهند، اما فوتبال دو رو دارد. تراکتورسازی باید تلاش کند در دیدارهای آینده به پیروزی برسد.


موقعیت‌های زیادی روی دروازه تراکتور خلق کردیم
درست است اوایل مسابقه یک تعویض داشتیم، اما بازیکنان ما در این جو به خوبی خود را کنترل کردند و بخشی از فشار از تیم ما برداشته شد. نیمه اول بازیکنان ما انتظارات لازم را برآورده نکردند، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که خداراشکر نتیجه داد و توانستیم آرام‌آرام به بازی مسلط شویم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم، با این حال نتوانستیم از برخی موقعیت‌های خود استفاده کنیم.


خلعتبری اشتباه کرده باشد، تذکر می‌گیرد
شاید اگر مربی دیگری بود دوست داشت که بازیکنانش زمانی که تیمش جلوست روی زمین بیفتند، اما ما چنین چیزی را دوست نداریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان را در زمین مسابقه بگیریم. من مخالف این حواشی هستیم و آنقدر تحت فشار هستیم که باید یکبار دیگر فیلم این اتفاقات را ببینم. اگر هر بازیکنی اشتباه کرد به او تذکر می‌دهم. ما بردن به هر طریقی را جالب نمی‌دانیم و تلاش می‌کنیم با روش درست به برتری برسیم. قطعاً فیلم مسابقه را می‌بینم و اگر خلعتبری اشتباهی کرده باشد به او تذکر می‌دهم.

دیدگاه‌ها