کد خبر : 1462941 | 31 شهریور 1396 ساعت 20:58 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

علاقمند نیستم کنار خط بایستم

علی کریمی: این باخت به گردن من است

علی کریمی در دومین تجربه سرمربیگری در باشگاه نفت تهران برای اولین بار طعم شکست را به عنوان مسئول فنی چشید.

علی کریمی: این باخت به گردن من است

به گزارش "ورزش‌سه"،  او که همچنان از اتفاقات رخ داده در مدیریت قبلی ناراحت به نظر می رسید خونسرد و منطقی پاسخ سوال خبرنگاران را داد:


از بچه های تیم متشکرم
نتیجه، نتیجه خوبی نبود، من از بچه ها تشکر می کنم به دلیل بازی ای که در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. ما باید این بازی را بعد از گلی که زدیم انجام می دادیم، این نکته را به بچه ها گوشزد کردیم و صحبت هایمان را انجام دادیم.


پیکان با روحیه به ما فشار آورد
فکر می کنم پیکان بعد از برد مقابل پرسپولیس با روحیه بهتری نسبت به ما به زمین آمد و نتیجه اش را هم دیدند و با فشار زیادی که به ما آوردند برنده میدان شدند و به کادرفنی و بازیکنان تیم پیکان تبریک می گویم.


این باخت تقصیر من است
باید بیشتر کار کنیم و این باخت گردن من است، چون من مسئول فنی تیم هستم و باید برنامه ریزی مان روی تمرینات را به نحوی پیش ببریم که شاهد چنین نتایجی نباشیم. ما نیاز به بازیکن داریم و دنبال این هستیم که تعدادی بازیکن را به جمع خودمان اضافه کنیم؛ اما بازیکن خارجی. چون با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات طبیعتا فقط بازیکن خارجی می توانیم جذب کنیم و این در دستور کارمان است تا تیم را تقویت کنیم.


از پیکان بی تجربه تر بودیم، امیدوارم
امروز بچه ها زحمات خودشان را کشیدند؛ اما چون تیم ما نسبت به پیکان جوان تر و بی تجربه تر بود چنین نتیجه ای حاصل شد. من در نیمه دوم با حرکات در عمق بازیکنانم امیدوار شدم و فکر می کردم با تلاش بیشتر می توانیم به شرایط لیگ برگردیم و به نتیجه ای که در خور نفت است برسیم که نشد.


دوست ندارم کنار خط بایستم
من زیاد علاقه مند نیستم که کنار خط حضور داشته باشم؛ ولی در کل مشکلی داشتم که نمی توانستم زیاد سرپا بایستم و به همین دلیل آقای امامی فر بیشتر در کنار خط بودند و زحمت دستورات فنی بنده به بازیکنان را می کشند. در کل دوست دارم بیشتر روی نیمکت بنشینم.


اینطوری بازیکن خارجی می گیریم
ما زمانی که تاوادزه را آورده بودیم قراردادش از بازیکنان ایرانی هم کمتر بود و کنار ما بود؛ اما قسمت تیم استقلال خوزستان شد و الان با این تیم کار می کند. ما با مدیران برنامه ای که برای معرفی بازیکنان خارجی صحبت کردیم شرطمان برای جذب بازیکن خارجی تمرین در کنار تیم و شناخت بازیکن است و بعد قرارداد با آنها می بندیم. ما حتی مبلغ پرداختی مان را هم گفتیم تا مشکلاتی که در فوتبالمان طی سال های اخیر با آن مواجه هستیم به وجود نیاید و با شکایت بازیکنان خارجی مواجه نشویم.

دیدگاه‌ها