کد خبر : 1462946 | 31 شهریور 1396 ساعت 20:08 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر بدنی نسبت به حریفان عقب هستیم

آل کثیر: تاوان کار قبلی ها را پس می دهیم

مهاجم نفت تهران گفت: در تعطیلات تلاش خود را بیشتر می کنیم تا به چیزی که می خواهیم برسیم.

آل کثیر: تاوان کار قبلی ها را پس می دهیم

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از شکست نفت تهران مقابل پیکان اظهار داشت: این تیم جایگاهش اینجا نیست و مطمئن باشید از این بهتر می شود. یک کم تیم ما از نظر بدنی مشکل دارد و آن هم به خاطر مشکلات قبلی است. نمی دانم هدفشان چه بود. سر تمرین به ما بیسکوییت می دادند و می گفتیم این تغذیه خوبی نیست؛ اما می گفتند همین هم از سر شما زیادی است. نمی دانم دنبال چه بودند، اما خدا از آنها نگذرد.


وی افزود: شرایط خیلی بهتر می شود. ما تاوان کارهای قبلی ها را می دهیم؛ اما مطمئن باشید با زحمت و تلاش همه چیز درست می شود.


مهاجم نفت تهران درباره روند بازی هم تصریح کرد: اول بازی یک بر صفر جلو افتادیم؛ اما بدنی عقب بودیم و این موضوع باعث شد از تیم حریف عقب بیفتیم. در تعطیلات ما کمی تلاش خود را بیشتر می کنیم تا به چیزی که می خواهیم برسیم.


آل کثیر در پایان درباره مدیریت جدید باشگاه گفت: خدا را شکر مدیران جدید همه چیز را فراهم کردند. انشالله ما می توانیم زحمات آنها را جبران کنیم. باید کمی تحمل کنند. فکر می کنم نفرات قبلی که تیم را گرفته بودند، هدفشان تیمداری نبود و چیز دیگری بود. شب قبل از بازی ها ما نمی دانستیم چه کاره هستیم و کارت بازیکنان صادر نمی شد. ما بیشتر دنبال حاشیه بودیم. الان وضعیت خیلی بهتر است و باید کمی تحمل کنند.

 

دیدگاه‌ها