کد خبر : 1462957 | 31 شهریور 1396 ساعت 21:28 | 149.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرط بندی سرمربی عصبانی با داور خطاکار

حمله علی دایی به زمین و زمان و زرگر!

علی دایی نسبت به پنالتی که علیه تیمش در دقیقه 90+1 گرفته شد به شدت معترض بود و این اعتراض را در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی نشان داد.

حمله علی دایی به زمین و زمان و زرگر!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در حالی که تا دقیقه 84 یک بر صفر از پارس جنوبی جلو بود در دقیقه 91 روی یک ضربه پنالتی بحث برانگیز برد را با تساوی عوض کرد تا علی دایی به شدت نسبت به عملکرد حسین زرگر داور مسابقه معترض باشد.


علی دایی در کنفرانس پایان بازی گفت:« در نیمه اول هردو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که نتوانستند استفاده کنند؛ اما در نیمه دوم فکر کنم به غیر از ده دقیقه کل بازی دست ما بود و موقعیت های زیادی را خلق کردیم. مخصوصا وقتی تعویض کردیم توانستیم فشار زیادی به حریف بیاوریم.»


او درباره بازی اضافه کرد:« تیم ما برای برد آمده بود وبه خواسته اش هم رسید؛ اما متاسفانه ما تا یک حدی می توانیم تاثیر گذار باشیم و با یک سوت الکی و یک پنالتی همه چیز ما را به هم می ریزند. متاسفانه سه امتیاز را مثل آب خوردن از ما گرفتند. حالا با توجه به بازی های دیگر تیم ما را  از رتبه چهارم می برند هشتم! چه کسی جوابگوی این اتفاقات است؟»


دایی که به شدت از وضعیت داوری حسین زرگر عصبانی بود در ادامه گفت:« به هیچ عنوان نمی خواستم امسال راجع به داوری حرف بزنم؛ اما در بازی با اکسین البرز پنالتی ما  را نگرفتند و همان توپ در برگشت رفت داخل دروازه ما...در بازی با پدیده یک پنالتی الکی گرفتند و روند را به نفع این تیم عوض کردند. امروز هم دیگر شاهکار بود. دستشان واقعا درد نکند!باید احسنت بگویم به این وجدان های بیدار وجدان هایی که هیچ وقت نمی خوابند و همیشه زنده هستند!!!»

 

 


سرمربی سایپا افزود:« اگر اینگونه باشد و هر برخوردی پنالتی باشد بازی شبیه بسکتبال می شود و در هربازی باید 10 گل زده شود. نمی دانم داور زاویه دید درستی داشت یا نه اما من در جایی بودم که درست توپ را دیدم. علیاری مدافع ما توپ را زد. داور باید مسیر توپ را نگاه می کرد ، اگر توپ در مسیر دروازه ما بود می گفتیم مدافع سایپا محکم روی توپ رفته و پای مهاجم حریف را زده؛ اما موقعی که مسیر توپ عوض شده و از هجده قدم بیرون آمده داور با چه استدلالی پنالتی می گیرد؟!»


او با اشاره به قضاوت زرگر گفت:« می خواهم بدانم آقای زرگر امشب چگونه می خوابد. ایشان بی دلیل علیه ما پنالتی گرفت و همه چیز را خراب کرد.دستش واقعا درد نکند! من فقط امیدوارم بعد از این قضاوت های بهتری انجام بدهد. من فکر می کنم حق آقایان را خورده اند و مطمئنا جایگاهشان بالاتر از این است!!!»


دایی بازهم به مشکلات داوری این چند هفته اشاره کرده و گفت:« اما ما وقتی بازی هایمان را نگاه می کنیم می بینیم واقعا در حق سایپا جفا شده است. در بازی با اکسین پنالتی روی رضا اسدی را نگرفت و همان توپ در برگشت تبدیل به گل حریف شد. در بازی با پدیده در دقیقه 43 داریم فشار می آوریم؛ اما داور توپی را که از سیصدمتری! آمده و به بازیکن ما خورده را پنالتی می گیرد درحالی که بازیکن ما تازه دستش را در زمان رسیدن توپ کشید. در این بازی هم که در دقیقه 91 علیه ما پنالتی می گیرند و واقعا نمی دانم راجع به آن چه بگویم. مگر می شود همه چیز به ضرر تیم ما باشد و مثل آب خوردن علیه سایپا پنالتی بگیرند.»


سرمربی سایپا همچنین گفت:« این بچه ها همه جوان هستند و ما این تیم را برای دو سه سال آینده ساختیم؛ اما عده ای دارند این تیم را نابود می کنند. آقای زرگر پنالتی را می گیرد و  می خندد و برای ما شرط هم می گذارد. من هم به ایشان گفتم اگر پنالتی باشد دیگر کنار نیمکت نمی ایستم؛ ولی اگر پنالتی نبود تو باید داوری را کنار بگذاری. حالا باید ببینیم آقای زرگر داوری را کنار می گذارد یا دوباره بعد از دوبازی کمیته داوران قضاوت یک بازی دیگر را به او می دهد.»

دیدگاه‌ها