کد خبر : 1463005 | 01 مهر 1396 ساعت 08:41 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه ملیت؛ سود یک میلیون دلاری ریزه اسپور به خاطر طارمی

محرومیت ستاره پرسپولیس سوژه رسانه های ترکیه

اتفاق شوک آور برای قهرمان ایران در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به سوژه ای جذاب برای رسانه های ترکیه ای تبدیل شد.

محرومیت ستاره پرسپولیس سوژه رسانه های ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت از ابلاغ حکم محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس ایران به خاطر شکایت ریزه اسپور، رسانه های ترکیه به بازتاب این اتفاق پرداخته و هر یک از دید خود با تیترهای جنجالی حکم فیفا را تحلیل کردند که یکی از این رسانه ها روزنامه پرتیراژ ملیت بود.


این روزنامه در گزارشی با اشاره به سود یک میلیون دلاری باشگاه سقوط کرده و ورشکسته ریزه اسپور نوشت:« جریمه ای که ستاره این روزهای پرسپولیس و تیم ملی ایران باید به خاطر زیر پا گذاشتن قراردادش با باشگاه ترکیه ای پرداخت کند، همچون مبلغ ترانسفر یک بازیکن ریزه اسپور به باشگاهی دیگر در این روزهای بحرانی به داد سران ریزه اسپور خواهد رسید چون طارمی محکوم به پرداخت مبلغی در حدود  یک میلیون دلار(789500 یورو) شده است».


ملیت در ادامه گزارش خود با اشاره به پیگیری های یک سال گذشته وکلای باشگاه سقوط کرده از سوپرلیگ ترکیه مدعی شد این حکم یک پیروزی بزرگ برای باشگاه ریزه اسپور است که قراردادی کاملا حرفه ای با ستاره ایرانی بسته بود.

 

1242896

دیدگاه‌ها