کد خبر : 1463011 | 01 مهر 1396 ساعت 09:00 | 97.9K بازدید | 0 دیدگاه

با جوان ها علیه محرومیت نقل و انتقالاتی

آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از حکم طارمی

پرسپولیس با توجه به حکمی که فیفا اعلام کرده از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده محروم خواهد بود و این مساله اتفاقی ویژه و دردسرساز برای آنها خواهد بود.

آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از حکم طارمی

به گزارش "ورزش سه"، فیفا طی حکمی با توجه به بازگرداندن مهدی طارمی بعد از عقد قرارداد با ریزه اسپور توسط پرسپولیس، این باشگاه را با محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه کرده است. مساله‌ای که با توجه به عامل "تحریک" توسط باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن مهدی طارمی باعث محرومیت آنها شده است.


اکنون پرسپولیس چه راهی برای ادامه فصل با توجه به قطعیت یافتن این حکم خواهد داشت. آنها که طی فصول اخیر با حفظ بازیکنان اصلی و ساختار اصلی تیم و جذب حداقلی بازیکن توانسته بودند به شرایط فوق العاده‌ای از حیث پتانسیل انسانی دست یابند باید دو نقل و انتقال آتی را بدون جذب بازیکن جدید پشت سر بگذارند.

 


آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان


یکی از اصول مدیریتی که در طول فصول اخیر در باشگاه برقرار شده تمدید قرارداد بازیکنان و انعقاد قراردادهای بلند مدت بوده است. اتفاقی که باعث شده آنها اکنون دغدغه کمی برای این مساله داشته باشند و در صورتی که بازیکنان با پیشنهادات بالاتر اغوا نشوند و بند آزادسازی خود را نخواهند پرداخت کنند قادر به سود بردن از آنها خواهند بود. درحال حاضر فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، وحید امیری و بوژیدار رادوشوویچ بازیکنانی هستند که در پایان لیگ هفدهم قراردادشان به پایان خواهد رسید و بر این اساس تنها با تمدید قرارداد با باشگاه قادر به ادامه همکاری خواهند بود.

 


بازیکنِ فروشی نداریم


این اتفاق شرایط کار برای بازیکنانی که در وسوسه حضور در تیم دیگری باشند نیز با دشواری بزرگی مواجه خواهند شد و در صورتی که با تیم قرارداد داشته باشند از جدایی‌شان ممانعت به عمل خواهد آمد. البته با توجه به برگزاری جام جهانی و علاقه احتمالی بازیکنان حاضر در اردوی نهایی تیم ملی به ترنسفر در تابستان کار سختی در انتظار مدیران پرسپولیس است .

 


میانگین سنی تیم فعلی پرسپولیس


میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس اکنون 27 سال است و در صورتی که باشگاه مجبور به حفظ آنها تا پایان محرومیت‌شان شود با تیمی با میانگین سنی نزدیک به 29 سال همراه شد و بعید است مشکلی بابت این مساله داشته باشد. مسن‌ترین بازیکن فعلی سرخپوشان سیدجلال حسینی و حسین ماهینی هستند که دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارند.

 


مهدی طارمی چه می‌شود؟


مهاجم موفق پرسپولیس حداقل از حیث عملکرد فنی که با دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و حضور در صدر جدول کنونی و البته تلاش برای آقای گلی آسیا، به دنبال این حکم چهار ماه از میادین دور خواهد بود. این اتفاق اکنون با توجه به اینکه پرسپولیس دو مهاجم باتجربه دیگر در ترکیب دارد و علی علیپور و گادوین منشا با مسئولیت سنگینی مواجه خواهند بود.

 


وضعیت نوراللهی


احمد نوراللهی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، طبق شنیده‌ها به زودی سربازی‌اش به پایان خواهد رسید و بر این اساس گفته می‌شد قادر به همراهی سرخپوشان تهرانی است. اکنون سوال اینجاست که این بازیکن قادر به همراهی پرسپولیس خواهد بود یا خیر. البته طبق آخرین لیستی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرد این بازیکن در لیست آسیایی سرخ‌ها قرار داشت و با توجه به باقی ماندن قراردادش با این تیم مشکلی برای همراهی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بلافاصله بعد از پایان دوران سربازی‌ و دریافت کارت پایان خدمتش نخواهد داشت.

 


برنامه ریزی برانکو برای جوان ها


با این اتفاق، لزوم حضور بازیکنان جوان و آینده دار در چرخه تیم بیشتر خواهد شد و برانکو باید میدان بیشتری به جوان هایی مثل طاهرخانی ، اسدی ، علوان زاده و... بدهد. بازیکنانی که دیگر باید از قامت یک ذخیره بیرون بیایند و آماده رزم باشند.

 

دیدگاه‌ها