کد خبر : 1463027 | 01 مهر 1396 ساعت 09:42 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سپاهان؛ اصفهانی ها به دنبال 3-0

تاریخ نامه فیفا بعد از ال‌کلاسیکوی ایران (عکس)

باشگاه سپاهان در پی حکم محرومیتی که فیفا برای مهاجم پرسپولیس در نظر گرفته، مدعی شد از حق قانونی خود استفاده خواهد کرد.

تاریخ نامه فیفا بعد از ال‌کلاسیکوی ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پی انتشار حکم محرومیت مهدی طارمی و همچنین جریمه و محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت ریزه اسپور این شائبه رقم خورد که سپاهان می تواند با اعتراض به حضور مهاجم ملی پوش سرخپوشان در جدال پنجشنبه شب نتیجه بازی الکلاسیکوی ایران را به سود خود تغییر دهد.


موضوعی که با واکنش محسن طاهری مدیرعامل باشگاه اصفهانی نیز روبرو شد تا جایی که طاهری گفت:«وظیفه ما دفاع از حق باشگاه سپاهان است و در مورد موضوع طارمی از حق قانونی‌‌مان استفاده خواهیم کرد. البته ما منتظر می‌مانیم تا براساس رای قطعی از حق طبیعی‌مان دفاع کنیم». سپاهانی ها در حالی به دنبال تغییر نتیجه بازی هستند که به زمان ابلاغ حکم استناد دارند که در این راه نیز بعید است بتوانند به خواسته خود برسند.


براساس حکمی که در رسانه ها منتشر شده و به دست فدراسیون فوتبال رسیده است کمیته حل اختلاف فیفا در خصوص شکایت باشگاه ریزه اسپور از مهدی طارمی و پرسپولیس روز 31 آگوست 2017 تصمیم گیری کرده است؛ اما ابلاغ حکم صادر شده به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس روز 22 سپتامبر یعنی یک روز بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان انجام شده است که با این شرایط بعید به نظر می رسد تغییری در نتیجه بازی الکلاسیکوی ایران رقم بخورد.

 

1242914

 

1242915

دیدگاه‌ها