کد خبر : 1463031 | 01 مهر 1396 ساعت 09:49 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

دایی – تارتار؛ از خنده تا فریاد در دستگردی(عکس)

دو هم تیمی و همکار سابق شب گذشته در غرب پایتخت شاهد یکی از جنجالی ترین دوئل های خود بودند؛ جایی که یک پنالتی سرنوشت مصاف دو رفیق را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و مهدی تارتار به عنوان هم تیمی های سابق در پرسپولیس که اتفاقا در دوران مربیگری هم در چند مقطع سابقه همکاری با هم به عنوان سرمربی و دستیار را در کارنامه خود داشتند، دیروز در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که سه امتیاز این دیدار برای سایپا و پارس جنوبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود؛ به خصوص برای دایی که می خواست تیمش را از بحران باخت های متوالی نجات دهد.


شهریار در ابتدا با خنده به استقبال دوست و همکار سابق خود رفت و با تارتار بگو بخند جالب توجهی در مراسم اولیه و مرسوم در فوتبال ایران داشت. اما این خنده در پایان جای خود را به عصبانیت و فریاد داد؛ نه این که دایی بخواهد از تارتار ایرادی بگیرد، بلکه سرمربی سایپا به شدت از عملکرد داور بازی گله مند بود و عصبانیتش را این گونه به همکار خود نشان می داد.


در صحنه ای که شکار دوربین های حاضر در ورزشگاه نیز شد دایی به شدت بر سر تارتار فریاد می کشد که بنا به ادعای حاضران در محل سرمربی سایپا در این لحظه رو به تارتار که برای آرام کردن او به نزدیکی هایش آمده بود با صدای بلند فریاد می زد: «پنالتی نبود... به مقدساتم قسم پنالتی نبود و ...». که در این لحظه سرمربی پارس جنوبی هم برای آرام کردن رفیق صمیمی اش او را دعوت به آرامش کرد.

 

1242917

 

1242918

 

1242919

دیدگاه‌ها