کد خبر : 1463043 | 01 مهر 1396 ساعت 10:34 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: درباره تیم بزرگسالان صحبتی با من نشد

چرا قهرمان کشتی هدایت تیم ملی را رد کرد؟

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ پیشنهاد هدایت تیم ملی کشتی زیر ۲۳ سال را رد کرد.

چرا قهرمان کشتی هدایت تیم ملی را رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران باید نزدیک به ۲ ماه دیگر در رقابت های جهانی این رده سنی شرکت کند، هنوز تکلیف کادرفنی این تیم مشخص نیست.


طبق اعلام اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، پیشنهاد سرمربیگری این تیم از سوی ۳ پیشکسوت رد شده که یکی از آنها علیرضا رضایی، قهرمان سابق سنگین وزن جهان و المپیک و نایب رییس سابق فدراسیون کشتی بوده است.


این اتفاق شائبه اختلاف بین رضایی که قبل از المپیک از فدراسیون جدا شد با رسول خادم را تقویت کرد. با این حال خودش این موضوع را رد می کند.


علیرضا رضایی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: این پیشنهاد به من شد و من هم اعلام کردم مسئولیت این تیم باید به عهده سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان باشد. کشتی گیرانی که قرار است در این مسابقات حاضر شوند، در واقع در رده سنی جوانان نیستند و جزیی از تیم ملی بزرگسالان محسوب می شوند. به همین خاطر سرمربی جدید تیم ملی در آغاز کار خود می تواند یک محک خوب نفرات جوان تیم ملی را بزند.


وی در پاسخ به این سوال که درباره تیم ملی بزرگسالان با او مذاکره ای صورت گرفته، افزود: خیر. صحبتی با من درباره هدایت تیم ملی بزرگسالان صورت نگرفته است.


نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ همچنین در واکنش به شایعه اختلاف او با فدراسیون تصریح کرد: من هیچ اختلافی با فدراسیون ندارم. این مسائل درست نیست.

دیدگاه‌ها