کد خبر : 1463054 | 01 مهر 1396 ساعت 11:06 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سرشناس ترکیه‌ای از آبی‌ها دور شد

ترابوزان رقیب استقلال در امضای قرارداد با فاتح تریم

گزینه اول استقلالی ها برای جانشینی منصوریان مستعفی در حال دور شدن از این باشگاه تهرانی است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های ترکیه دقایقی قبل در آخرین خبرها پیرامون آینده فاتح تریم از نزدیک شدن سرمربی سابق تیم ملی این کشور به باشگاه سرشناس ترابوزان اسپور خبر دادند و مدعی شدند هیچ بعید نیست امپراطور با امضای قراردادی دو ساله هدایت این تیم را برعهده بگیرد و در ترکیه ماندنی شود.


سایت hurriyet ترکیه نوشت:« بعد از شکست 4-3 مقابل آنالیااسپور صبر طرفداران ترابوزان به سر آمد تا جایی که با سر دادن شعارهایی خواهان استعفای ارسان اونال سرمربی ناکام تیم شدند تا با ایجاد تغییرات شوک مثبتی به تیم آنها در سوپرلیگ ترکیه وارد شود».


این سایت در ادامه با اشاره به کاندیداهای جانشینی این مربی ناکام مدعی شد، فاتح تریم همان طور که از هفته قبل در تیررس شایعات برای هدایت ترابوزان اسپور قرار گرفته بود، حالا جدی ترین گزینه برای هدایت این تیم بحران زده است که هر روز فاصله اش با صدرنشینان ترکیه بیشتر از قبل می شود.


Hurriyet ترکیه در پایان گزارش خود با اشاره به کامنت های طرفداران در استقبال از فاتح تریم نوشت:« بسیاری از طرفداران ترابوزان اسپور از مطرح شدن نامی همچون فاتح تریم به شدت استقبال کردند و مدعی هستند حضور امپراطور می تواند آنها را در مسیر تکرار قهرمانی و افتخارآفرینی قرار دهد، چون فاتح تریم فردی جاه طلب و کاریزماتیک برای جنگ برای قهرمانی است».


با این شرایط و همین طور قدرت مالی که ترابوزان اسپور در راه تامین هزینه های قرارداد با فاتح تریم دارد به نظر می رسد استقلالی ها یک گام دیگر از توافق با این مربی سرشناس و 64 ساله ترک تبار دور شده باشند؛ به خصوص که شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر این که آخرین پیام تریم به پیشنهاد استقلالی ها حاکی از درخواست 3 تا 4 میلیون یورویی این مربی برای هر فصل مربیگری و دریافت 50 درصد قراردادش در هنگام ثبت آن است که از توان باشگاه استقلال خارج به نظر می رسد.

 

1242941

دیدگاه‌ها