کد خبر : 1463056 | 01 مهر 1396 ساعت 11:55 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: قوانینی برای جلوگیری از انتقالات نجومی وضع می‌شود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که در یک سال آینده، اتفاقی رخ خواهد داد که قیمت های نقل و انتقالات را کاهش داده و تنظیم می‌کند.

ونگر: قوانینی برای جلوگیری از انتقالات نجومی وضع می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی از حامیان قانون فیرپلی مالی یوفاست؛ ولی این قانون عملا نتوانست مانعی در انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن شود و از آن پس ونگر به صف منتقدان پیوست. با این حال او معتقد است که قطعا اقداماتی برای جلوگیری از این انتقالات رخ خواهد داد.

 

1241881

 

 

او گفت:" قطعا اتفاقی رخ می‌دهد. این اولین بار است که صدر اعظم آلمان و رئیس یوفا در این رابطه صحبت کرده اند و به نظرم سیاسیون در 12 ماه آینده اقدامی در این زمینه انجام می‌دهند تا نقل و انتقالات را محدود کنند."

 

ونگر معتقد است که دو راه بیشتر پیش رو نیست، یا قوانین سختگیرانه یا آزاد گذاشتن باشگاه ها. او ادامه داد:" باید یکی از این دو راه را بروید. قانون های مناسب بگذارید یا کاملا آزادش بگذارید. نمی‌توان در آن میان بود و ما در حال حاضر در آن میان هستیم. این موضوع به بعضی باشگاه ها که می‌توانند از لحاظ قانونی کار خود را پیش ببرند سود می‌رساند. این قوانین باید واضح تر و سختگیرانه تر باشند، یا کاملا باز باشند؛ شما بتوانید هر کاری دوست دارید انجام دهید؛ ولی باید رقم پرداختی خود را تضمین کنید."

دیدگاه‌ها