کد خبر : 1463077 | 01 مهر 1396 ساعت 12:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امیدوارم آگوئرو در خانه رکوردشکنی کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که سرخیو آگوئرو، مهاجم تیمش، رکورد گلزنی باشگاه را در خانه و مقابل هواداران خودی بشکند.

گواردیولا: امیدوارم آگوئرو در خانه رکوردشکنی کند

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو 3 گل تا رسیدن با 177 گل و شکستن رکورد تاریخ منچسترسیتی فاصله دارد و مهاجم آرژانتینی که هفته گذشته مقابل واتفورد موفق به هت تریک شد، این هفته باید مقابل کریستال پالاس به میدان برود. حال گواردیولا ابراز امیدواری کرد که این رکورد شکنی توسط آگوئرو مقابل هواداران صورت بگیرد.

 

1240145

 

 

او گفت:" این رکورد شکسته خواهد شد، اینکه کجا را نمی‌دانم. من به فردا فکر نمی‌کنم، اینکه فردا 3 گل خواهد زد. موضوعی که برایم مهم است، این است که ما یک گل بزنیم و پیروز میدان شویم و تیم هم خوب بازی کند و موقعیت داشته باشد. تمرکز ما روی این است که خوب بازی کنیم و اگر خوب کار کنیم، برای گلزنی موقعیت ایجاد می‌کنیم. در سبک بازی ما باید بیش از این ها گلزنی کرد."

 

آگوئرو در بین 15مهاجم فهرست فیفا برای انتخاب تیم سال نبود و گواردیولا از این بابت نگرانی ندارد. او گفت:" من همیشه بازیکنانم را تشویق می‌کنم. از آنها می‌خواهم هم تیمی هایشان را تشویق کنند. بنابراین بهترین هدیه به بازیکنان وقتی است که احساس می‌کنند هم تیمی هایشان دوستشان دارند و حس می‌کنند به آنها کمک کرده اند."

دیدگاه‌ها