کد خبر : 1463094 | 01 مهر 1396 ساعت 16:45 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ:

مگر می شود رئال برای امباپه جای خالی نداشته باشد؟

پدراک میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید عدم جذب امباپه از سوی رئال را تصمیم نادرست می داند.

مگر می شود رئال برای امباپه جای خالی نداشته باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها با بحرانی به نام از دست دادن موقعیت های متعدد گلزنی روبرو است. در هر بازی رئالی ها بیش از 20 شوت به سمت دروازه رقیب شلیک می کنند ولی پس از گذشت 5 هفته تنها 9 گل به نام این تیم ثبت شده است.

بسیاری معتقدند که رئال باید به جای موراتا و ماریانو یک مهاجم جذب می کرد و تکیه کردن به کریم بنزما و مایورال اشتباه بوده است. رئال در تابستان بسیار به جذب کیلیان امباپه نزدیک بود ولی حقوق بالای درخواستی او باعث عقب نشینی کهکشانی ها شد.

 

 

1239755

 

 

میاتوویچ که مقطعی 3 ساله مدیر ورزشی رئال نیز بود، در مورد عدم جذب امباپه گفت:« ببینید؛ زمانی که خودم مدیر ورزشی رئال بودم، دوست نداشتم کسی سیاست های نقل و انتقالاتی من را زیر سوال ببرد و گاهی از مصاحبه بازیکنان قدیمی رئال، عصبانی هم می شدم.

الان هم به تیم نزدیک نیستم ولی مگر می شود در رئال برای بازیکنی مثل امباپه جای خالی وجود نداشته باشد؟ او با وجود جوانی، یک مهاجم کامل است که اگر این فصل نمی توانست بازیکن فیکس باشد، فصل بعد حتما به بازیکن ثابت رئال تبدیل می شد. رئال به صورت تاریخی همواره برای جذب بازیکنان بزرگ تلاش می کند.

البته معتقدم رئال همین حالا هم مهاجمان خوبی دارد. برای مثال مایورال که کسی روی او حساب نمی کرد، برابر سوسیداد تعیین کننده ظاهر شد. بنزما، بیل و رونالدو هم دیگر نیاز به تعریف ندارند.»

 

 

دیدگاه‌ها