کد خبر : 1463112 | 01 مهر 1396 ساعت 15:02 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوسین بولت عمودی در افسردگی (عکس)

سریع ترین صخره نورد جهان که یک ایرانی است مدت ها نتوانسته به تورنمنتی اعزام شود تا او هم به کنار گذاشتن این رشته نزدیک شود.

به گزارش "ورزش سه"، رضا علی پور، سریع ترین صخره نورد ایران و جهان که ماه های گذشته توانست رکورد جهان را هم جا به جا کند حالا مدت هاست به تورنمنتی اعزام نشده و شرایط بد او، سریع ترین مرد عمودی را تا مرز کنار گذاشتن صخره نوردی برده است.


علی پور حالا می گوید:« ١٣سال ورزش کردم و از ١٢سالگی دارم حرفه ای تمرین می کنم. از سال ٢٠١٤ می توانستم به روی سکو رنکینگ جهان بروم؛ اما همیشه به علت صادر نشدن ویزا نتوانستم سکو رنکینگ بگیرم. امسال با اختلاف کم ٧امتیاز نفر دوم رنکینگ جهان بودم؛ اما دوباره ویزایم درست نشد.»


سریع ترین صخره نورد جهان ادامه داد:« دوست داشتم برای کشورم کاپ رنکینگ به ارمغان بیاورم سال ٢٠١٦ دوباره با اختلاف کم نفر دوم رنکینگ بودم ویزایم درست نشد و به دلیل روحی مسابقات چین نرفتم و نتوانستم مقامی کسب کنم. وقتی که برگشتم من بودم و یک دنیا درد، غصه افسردگی هیچ کسی حالم را نپرسید. زمستان در دما منفی ١٨ درجه تمرین کردم تا فقط به انگیزه رکورد جهان و قهرمانی رنکینگ برسم. توانستم رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم و امسال می توانستم قهرمان رنکینگ بشوم اما ویزا نگذاشت و حالا به این نتیجه رسیده ام که چیزهایی وجود دارد که دست من نیست.»

 

1243004

 

1243005

دیدگاه‌ها