کد خبر : 1463145 | 01 مهر 1396 ساعت 16:35 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان کم کم در نقش منشا (عکس)

مرتضی آقاخان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر جایگزین گادوین منشا در خط هدف این تیم شده و تا پایان هفته هفتم 4 گله است.

به گزارش "ورزش سه"، تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر 5 بازیکن 4 گله هستند و صدر جدول گلزنان را در اختیار   گرفته اند؛ یکی از این بازیکنان مرتضی آقاخان است که روز گذشته و با دبل برابر تیم نفت تهران خود را به جمع مدعیان آقای گلی مسابقات رساند.


آقاخان فصل گذشته در اکثر دیدارهایی که به میدان رفت، به عنوان وینگر راست بازی می کرد و یکی از بازیکنانی بود که نقش زیادی در گلزنی های گادوین منشا ایفا کرد.


این بازیکن که پیش تر در پست مهاجم بازی می کرد، با خروج منشا از تیم پیکان و با دستور مجید جلالی به عنوان مهاجم اول پیکان برگزیده شد. آقاخان در هفته های ابتدایی لیگ که پیکان هم نتیجه های مطلوبی نمی گرفت، با بازی در پست مهاجم هدف سازگار نشان نمی داد؛ اما پس از نتایج خوبی که پیکان در سه هفته اخیر کسب کرد، این بازیکن هم کم کم با نقش جدید خود بیشتر آشنا شد و حالا 4 گله شده و برای دستیابی به عنوان بهترین گلزن لیگ هفدهم تلاش می کند.


آقاخان روز گذشته در مصاحبه اش بعد از بازی اعلام کرد که از مجید جلالی بابت تغییر پستش تشکر می کند. او در حال حاضر اعتقاد دارد که توانایی هایش در پست مهاجم هدف بیشتر است و علاوه بر این می گوید که حضور او در پست مهاجم هدف باعث شده تا به بازیکنی چند پسته تبدیل شود و برای تیمش مثمرثمرتر باشد.

 

دیدگاه‌ها