کد خبر : 1463221 | 01 مهر 1396 ساعت 21:08 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری اختصاصی از اردوی پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس علیرغم تمام حواشی اخیر اکنون در امارات حضور دارند و خود را مهیای جدال رفت نیمه نهایی برابر الهلال عربستان می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با صعودی تاریخی و پشت سر گذاشتن الاهلی عربستان اکنون در دیداری حساس برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت تا تاریخ این باشگاه را امیدوار به رقم زدن برگی جدید کند.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ که این روزها در لیگ برتر نتوانسته‌اند به نتایج لازم دست یابند، بی توجه به حواشی شکل گرفته حول محرومیت باشگاه و مهدی طارمی، با انگیزه بالایی به دنبال موفقیت بزرگ برابر الهلال عربستان هستند. مهدی طارمی نیز که با محرومیت چهار ماهه مواجه شده بی تفاوت نسبت به این موضوع اکنون بیش از هر چیزی به دنبال انگیزه دادن به دیگر بازیکنان است تا بتوانند از این مرحله سخت عبور کنند.


محمد انصاری و کمال کامیابی نیا نیز که به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نیستند در اردو حاضر هستند و پا به پای دیگر بازیکنان تمرینات را پشت سر می‌گذارند و سرخ‌ها و خصوصا برانکو ایوانکوویچ امیدوار هستند هر چه زودتر تکلیف کاپیتان‌های محروم تیمشان برای این دیدار مشخص شود و بتوانند آنها را برابر الهلال در اختیار داشته باشند.

 

الهلال عربستان روز سه شنبه 4 مهرماه میزبانی از پرسپولیس را در ابوظبی برعهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه - امارات

دیدگاه‌ها