کد خبر : 1463234 | 01 مهر 1396 ساعت 23:04 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله با رئال به 7 بازگشت

خیرونا 0-3 بارسلونا؛ پیروزی با مثلث جدید!

بارسلونا در یک بازی راحت و به لطف دو گل به خودی بازیکنان خیرونا و همچنین تک گل سوارز توانست فاتح دربی کوچک کاتالونیا شود.

خیرونا 0-3 بارسلونا؛ پیروزی با مثلث جدید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با 5 برد متوالی و به عنوان صدرنشین لالیگا به زمین تیم تازه لالیگایی شده خیرونا آمده بود. تیم کوچکی از ایالت کاتالونیا که با 5 امتیاز در رده 15 قرار داشت.

 

بارسا دربی کوچک کاتالونیا را هجومی آغاز کرد و مطابق انتظار خیلی زود بر بازی مسلط شد.

الکس ویدال که امشب به جای دلوفئو در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، در همان ابتدا می توانست بارسا را به گل برساند؛ ولی گلر خیرونا به خوبی توپ را مهار کرد. کمی بعد مسی شانس خود را امتحان کرد؛ ولی ضربه او به بیرون رفت. 

 

 

1243159

 

 

سوارز هم می توانست بارسا را پیش بیندازد؛ ولی پاس خوب آلبا را با بی دقتی عجیبی به بیرون زد. بارسا که تیم برتر میدان بود دقیقه 17 به گل رسید.

ارسال کرنر مسی در گوشه دیگر زمین به آلبا رسید. شوت سرضرب او پس از برخورد با پای آدای، کاپیتان خیرونا وارد دروازه شد تا یک گل به خودی به ثبت برسد.

 

در ادامه، بازی کمی دچار افت شد؛ ولی بارسا بازهم می توانست به گل برسد. بهترین بخت این تیم را آلبا در مصاف تک به تک با گورکا از دست داد. خیرونا هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا خلق کرد که با واکنش های خوب تراشتگن بی اثر ماندند. در نهایت بارسا نیمه اول را با برتری یک گله به رختکن رفت.

 

 

1243160

 

نیمه دوم بارسلونا خیلی سریع به گل دوم خود دست یافت. نفوذ الکس ویدال از راست به درون محوطه جریمه و ضربه پشت پای او با اشتباه گلر خیرونا و از میان پاهای او وارد دروازه شد. چون جهت توپ به سمت دروازه نبود و توپ به پای گورکا هم برخورد داشت، گل به نام گلر خیرونا ثبت شد.

 

خیرونا پس از دریافت این دو گل چند حمله تقریبا خطرناک را تدارک دید. روی یکی از این موقعیت ها تراشتگن ضربه سر مهاجم خیرونا را روی خط مهار کرد.

 

 

1243163

 

 

بازی از دقیقه 60 به بعد بسیار آرام دنبال می شد و بارسا میل چندانی به هجوم نشان نمی داد.

آبی اناری ها دقیقه 69 و روی آفساید گیری اشتباه مدافعان خیرونا توسط سوارز به گل رسیدند. پاس بلند و عمقی سرجی روبرتو به سوارز رسید و او هم در مصاف تک به تک کار دشواری برای زدن گل سوم بارسا نداشت.

 

در ادامه بازی، اتفاق خاصی رخ نداد و بارسلونا با یک برد راحت دیگر 18 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها