کد خبر : 1463267 | 02 مهر 1396 ساعت 09:40 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

با محرومیت دو جوان و مصدومیت ستاره های کلیدی

تراکتورسازی برای دربی 11 بازیکن دارد!

تیم تراکتورسازی برای دربی تبریز مقابل گسترش فولاد 11 بازیکن در اختیار دارد.

تراکتورسازی برای دربی 11 بازیکن دارد!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی در فصل جاری با مشکلات زیادی به واسه محرومیت فیفا و عدم جذب بازیکن جدید مواجه شده است. از این رو یحیی گل محمدی مجبور شده به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهدو البته این جوان ها نیز پاسخ اعتمادش را به خوبی داده اند.
جوان های تراکتورسازی مانند نادری، مهدی زاده، طاهران، تهامی، آزادی و ... در بازی های گذشته نمایش خوبی داشتند وحالا جزو نفرات ثابت این تیم محسوب می شوند.


برای بازی هفته هشتم مقابل گسترش فولاد اما، تراکتورسازان مشکلات عدیده ای خواهند داشت. محرومیت دو نفر از همین بازیکنان جوان و مصدومیت چند بازیکن کلیدی باعث شده تا سرخپوشان تبریزی فقط 11 بازیکن در فهرست خود داشته باشند و به همین خاطر یحیی مجبور خواهد شد از بازیکنان رده سنی جوانان روی نیمکتش استفاده کند.


بر این اساس، علی طاهران و محمد نادری که در بازی قبلی تراکتورسازی مقابل پدیده کارت زرد دریافت کردند، 3 اخطاره شدند و قادر به همراهی تیم شان نیستند. از سوی دیگر شهرام گودرزی، سینا عشوری، محمد نوری و محمد ابراهیمی 4 مصدوم تیم هستند که به احتمال زیاد به مسابقه این هفته نمی رسند. با این وجود کادر پزشکی نهایت تلاشش را خواهدکرد تا ابراهیمی و نوری را به بازی برساند، هرچند که کار دشواری تلقی می شود و شاید مصدومیت آنها را تشدید کند.


بر این اساس برای بازی با گسترش فولاد، فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، عارف آغاسی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فاخر تهامی، فرزاد حاتمی، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی و مهدی شریفی 11 بازیکنی هستند که از جمع نفرات قبلی می توانند به میدان بروند. البته تراکتورسازان تعدادی بازیکن از رده جوانان در اختیار دارد که به نظر می رسد در مسابقه این هفته برای خالی نماندن نیمکتش باید از آنها استفاده کند.

دیدگاه‌ها