کد خبر : 1463284 | 02 مهر 1396 ساعت 10:42 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

۱۶ مهرماه، آغاز ثبت نام از کاندیداها

چه کسانی نامزد ریاست فدراسیون والیبال می شوند؟

دبیرکل فدارسیون والیبال گفت: ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون والیبال از 16 مهرماه آغاز می شود و به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.

چه کسانی نامزد ریاست فدراسیون والیبال می شوند؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست افزود: صبح امروز نامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر شرایط و زمان ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون والیبال دریافت شد.


وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان شروع ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون والیبال از روز یکشنبه 16 مهرماه آغاز می شود، گفت: این روند به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت و من به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی از ساعت 9 بامداد تا پایان ساعت کار اداری از داوطلبان شرکت در انتخابات ثبت نام خواهم کرد.


دبیرکل فدارسیون والیبال درباره شرایط نامزدها گفت: این روند بر اساس قوانین مجامع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود که به زودی اطلاعیه آن از طریق سایت فدراسیون والیبال نیز منتشر خواهد شد. همچنین باید روز شنبه 15 مهرماه این اطلاعیه در روزنامه رسمی کشور منتشر شود.
وی ادامه داد: در مجموع رونوشت از کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت برای آقایان، داشتن حداقل سن 30 سالن و حداکثر 70 سال، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن با تایید وزارت علوم، دارا بودن سابقه مدیریتی، نداشتن سوپیشینه کیفری و ارائه اصل این مدارک در هنگام ثبت نام از جمله مدارک مورد نیاز است.


افشاردوست تاکید کرد: همچنین ثبت نام از افراد دوشغله، بازنشسته و باز خریدی منوط به ارائه مجوز و مستندات قانونی است.


دبیرکل فدراسیون والیبال درباره زمان برگزاری مجموع انتخاباتی نیز گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام مدارک برای وزارت ورزش و جوانان ارسال می شود و پس از تایید نهایی نامزدها، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از سوی وزرات ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها