کد خبر : 1463662 | 04 مهر 1396 ساعت 00:04 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

ای اف سی: مسلمان ستاره ویژه نیمه‌نهایی ای سی ال

الهلال سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است؛ در حالی که هر دو تیم به دنبال کسب اولین قهرمانی شان در فرمت فعلی این رقابت هاست که از سال 2002 آغاز شده است.

ای اف سی: مسلمان ستاره ویژه نیمه‌نهایی ای سی ال

به گزارش ورزش سه، دو تیم در مرحله گروهی رقابت های امسال دو بار در مسقط مقابل هم قرار گرفتند و بعد از تساوی 1-1 در دیدار رفت، در دیدار برگشت به مساوی بدون گل رضایت دادند.


الهلال


بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم اول، الهلال به روند شکست ناپذیری اش در این رقابت ها ادامه داد تا به نیمه نهایی برسد. آنها در مرحله یک هشتم نهایی در مجموع دو دیدار 4-2 استقلال خوزستان را بردند و پس از آن در مجموع دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی، العین، نایب قهرمان سال گذشته را 3-0 از پیش رو برداشتند.
این سومین حضور الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در 4 سال اخیر است و آنها امیدوارند که بتوانند امسال دستاورد بهتری داشته باشند.
کارلوس ادواردوی برزیلی که در دیدار قبلی مقابل العین هت تریک کرد، تعداد گل هایش در این رقابت ها را به 7 رساند. ضمن اینکه خط حمله الهلال عمر خریبین را هم در اختیار دارد که در این رقابت ها 4 گل زده است.


رامون دیاز در این دیدار نواف العابد، ملی پوش عربستانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ اما نیکلاس میلسی اروگوئه ای می تواند جای او را در خط میانی پر کند.

 


پرسپولیس


پرسپولیس در رقابت های امسال لیگ قهرمانان، نتایجی تاریخی گرفت. آنها بعد از عبور از مرحله گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی 1-0 لخویای قطر را شکست دادند و بعد از مدت ها به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.


اما این پایان کار شاگردان برانکو ایوانکوویچ نبود و آنها با برتری 5-3 در مجموع دو دیدار برابر الاهلی عربستان، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.


قرمزهای تهران روحیه بالای شان در این رقابت ها را در هر دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی نشان دادند. در دیدار رفت آنها شکست 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کردند و در دیدار برگشت هم علی رغم 10 نفره شدن در دقیقه 12 بازی با اخراج کمال کامیابی نیا، توانستند 3-1 به برتری برسند.
مهدی طارمی، بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست که در رقابت های امسال 7 گل زده؛ اما به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. جای او را گادوین منشا پر خواهد کرد که در مرحله قبل دو گل حساس به ثمر رساند.


محسن مسلمان و علی علیپور هم که تا اینجای رقابت ها هر کدام 3 پاس گل دادند، می توانند شرایط بازی را به نفع تیم شان تغییر بدهند. به ویژه مسلمان که با 21 خلق موقعیت، از این نظر یکی از بهترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی است.

 

دیدگاه‌ها