کد خبر : 1463663 | 03 مهر 1396 ساعت 23:22 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی آرسنال مقابل وست بروم

در آخرین دیدار هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با نتیجه 2-0 وست بروم را شکست بدهد و تا رتبه هفتم جدول صعود کند.

پیروزی خانگی آرسنال مقابل وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه امیریتس برگزار شد، الکساندر لاکازت در هر نیمه یک بار دروازه وست بروم را باز کرد تا شاگردان ونگر در این دیدار خانگی به سه امتیاز دست پیدا کنند.

 

بازی با حملات آرسنال آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

برتری توپچی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 20 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی الکسیس سانچس به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را لاکازت با ضربه سر وارد دروازه کرد.

 

 

1243505

 

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما آرسنالی ها خیلی زود حملات شان را از سر گرفتند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه وست بروم خلق کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات آرسنال آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل دوم برسد اما این اتفاق رخ نداد.

 

برتری آرسنالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 67 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای مدافع کامرونی وست بروم روی آرون رمزی، یک ضربه پنالتی نصیب آرسنال کرد که لاکازت آن را تبدیل به گل دوم خود و تیمش کرد.

 

 

1243504

 

 

لاکازت می توانست در دقیقه 71 هت تریکش در این دیدار را کامل کند اما ضربه او از بالای دروازه فریزر فارستر به بیرون رفت.

 

برتری شاگردان ونگر در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها