کد خبر : 1463682 | 04 مهر 1396 ساعت 08:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد – استقلال خوزستان؛ شهرآورد بی مساوی

دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان تنها شهرآورد بدون تساوی لیگ برتر است که در نوع خودش منحصر به فرد است.

فولاد – استقلال خوزستان؛ شهرآورد بی مساوی

به گزارش "ورزش سه"، امروز سرخابی های اهوازی برای نهمین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و نکته ی جالب توجه اینکه رقابت این دو همیشه یک برنده داشته و هرگز به تساوی کشیده نشده است. از 8 دیدار برگزار شده طی لیگ های سیزدهم تا شانزدهم، فولادی ها 5 بار و آبی های خوزستان 3 به طعم برد را چشیده اند. در این 8 بازی تاکنون 19 گل به ثمر رسیده و توقع می رود دیدار فردا نیز هم گل داشته باشد و هم برنده!


پپ و رفقا؛ به دور از انتظار


شاگردان عبدالله ویسی این فصل به دور از انتظار ظاهر شده و با یک برد، سه تساوی و سه باخت در کنار هم نام تهرانی خود، تیم یکی به آخر لیگ تا پایان هفته هفتم هستند. آنها بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در هفته ی اول رقابت ها در حسرت برد باقی مانده اند. باخت 6 بر صفر برابر ذوب آهن در اصفهان نتیجه ای تحقیرآمیز برای آبی های خوزستانی تا اینجای کار رقم زده است. ویسی بعد از این باخت در اهواز به مصاف سپیدرود رشت رفت که به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. حالا این دیدار فرصتی است برای او و شاگردانش تا خود را از انتهای جدول آزاد کنند.


سایه ی قهرمان


استقلال خوزستان امیدوار بود بعد از بازگشت ویسی بار دیگر در جمع بالانشینان لیگ قرار بگیرد و بتواند نتایج خوب خود را در لیگ پانزدهم تکرار کند. اما هیچکدام از بازیکنان این تیم حتی سایه خود هم نبودند تا شاهد نتایج ضعیف آبی های خوزستانی باشیم. از شیخ ویسی درون دروازه گرفته تا موسی کولیبالی، حکیم نصاری، طالب ریکانی و حتی کرملاچعب جوان هیچ یک نتوانسته منجی تیم شان شوند. دیدار فردا فرصتی خواهد بود تا ویسی و شاگردانش توقعات به حق هواداران خود را برآورده کنند.


پورموسوی و تقابل با شاگردان سابق


پورموسوی سرمربی فصل قبل استقلال خوزستان حالا در تقابل با شاگردان سابقش تجربه ی جدیدی را تجربه خواهد کرد. او که تیمش در 2 بازی اخیر 6 امتیازی شیرین کسب کرده، روی کاغذ شانس زیادی برای کسب سومین برد پیاپی خود در این فصل دارد. فولاد بعد از شکست 2 بر صفر سپاهان، شبه داربی خوزستان را با یک گل از صنعت نفت برد تا سه امتیاز حیاتی را از دهان شیر بیرون کشیده باشد. فولادی ها که با 13 امتیاز در رتبه ی چهارم لیگ قرار دارند، در صورت کسب پیروزی همچنان در جمع بالانشیان حضور خواهند داشت.


ستاره های مطمئن


فولادی ها طی هفته های اخیر ستاره های پر فروغی در خانه دارند. حامد لک گلر مطمئن و کم اشتباه آنها به قدری خوب کار کرد تا کی روش را برای حضور در تیم ملی متقاعد نمود. پورموسوی برای بازی فردا امید زیادی به گلزنی فرشاد جانفزا و علی اصغر عاشوری دارد، بازیکنانی که در دیدارهای قبل هر کدام 2 بار موفق به گلزنی شده اند. او منتظر است آرش افشین نیز به روزهای اوجش بازگردد تا خط حمله تیمش زهردارتر از قبل شود.

دیدگاه‌ها