کد خبر : 1463683 | 04 مهر 1396 ساعت 08:03 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت – سپاهان؛ سوپراستاری به نام علی کریمی

دیدار تیم های نفت تهران و سپاهان فارغ از همه ی جنبه های فنی اش، به واسطه ی حضور علی کریمی جذابیت خاص خودش را دارد؛ زیرا تماشای علی کریمی فی نفسه جذاب است، چه در قامت بازیکن و چه در مقام سرمربی!

نفت  – سپاهان؛ سوپراستاری به نام علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران با دنیایی از مشکلات و حواشی و تنها با تکیه بر نام علی کریمی امروز میزبان سپاهانی است که حالا با متوقف کردن پرسپولیس خیز بلندی برای بازگشت برای روزهای اوجش برداشته است. هرچند شاگردان کرانچار هنوز در رتبه دوازدهم قرار دارند اما بعید به نظر می رسد علی کریمی با داشته هایش بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.


سومین تجربه ی جادوگر


هنوز علت بازگشت کریمی به نفت تهران برای خیلی ها نامعلوم است. وقتی جادوگر شرایط بهم ریخته ی تیمش را در همان ابتدای فصل دید، عطای مربیگری را به لقایش بخشید اما بعد از چند هفته در بازگشتی غیرمنتظره خودش را حالا گوشه ی رینگ گیر انداخته و روزهای سختی را پیش رویش می بیند. کریمی بعد از یک مساوی مقابل گسترش فولاد و باخت سه بر یک در برابر پیکان، سپاهانی را مقابل خود می بیند که بعد از یک بازی مهیج با پرسپولیس حالا ولع زیادی برای بردن دارد.


دستان خالی کریمی


شاید بتوان گفت نفت تهران یکی از بدترین تیم ها در دوران آماده سازی بود. عدم جذب بازیکنان کارآمد و تمرینات نصفه و نیمه باعث شد شرایط فنی تیم چنگی به دل نزند. هرچند حمید درخشان این تیم را 4 هفته با چنگ و دندان سرپا نگه داشت اما شرایط روز به روز بغرنج تر از آن می شود که حتی علی کریمی بتواند فرشته ی نجات این تیم باشد. جادگر که در بازگشت به نفت چند بازیکن تیم را جواب کرد، برای ارنج 11 بازیکن اصلی اش ستاره خاصی ندارد و باید دلخوش به همین داشته ها باشد و امیدوار به اتفاقات!


سپاهان و نقشه ی برد دوم


سپاهانی ها در این فصل 2 بار متحمل باخت مقابل پدیده و فولاد شده اند که باخت در مشهد آن هم با 4 گل بدترین نتیجه ی آنها بوده است. تنها نقطه ی روشن طلایی پوشان برد شهرآورد اصفهان بود که موفق شدند در دیدار تماشایی با نتیجه ی 2 بر صفر امیر قلعه نوعی و شاگردانش را شکست دهند. حالا به نظر می رسد سپاهانی ها برای کسب دومین برد مشکل خاصی نداشته باشند.   


کرانچار و سبدی از ستاره


برخلاف کریمی، کرانچار بازیکنان نامی زیادی در اختیار دارد و شاید تنها دغدغه اش احیاء ستاره هایش و بازی گرفتن از آنها باشد. کرانچار دستش آنقدر باز بوده که در این 7 بازی بتواند از دو دروازه بان استفاده کند. مهدی صدقیان و لی اولیویرا سه سنگربان سپاهان تا اینجای کار بوده اند. ساسان انصاری، مهرداد محمدی، جلال الدین علی محمدی و حتی مروان حسین و رسول نویدکیا از جمله بازیکنان کلیدی تیمشان هستند که کرانچار برای هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد.

دیدگاه‌ها