کد خبر : 1463689 | 04 مهر 1396 ساعت 08:26 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

"کیم یونگ" دست و دلباز در اخطار و اخراج

داور کره‌ای نیمه نهایی آسیا را بهتر بشناسید

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت دو غول باشگاهی غرب آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ترجیح داد از داوران کره ای بهره ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حساسیت های موجود میان دو کشور ایران و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا ترجیح داد برای قضاوت بازی رفت نیمه نهایی در غرب قاره از داورانی کره ای برای جدال الهلال با پرسپولیس بهره ببرد.


از همین رو کیم یونگ هیونگ داور 42 ساله کره ای به همراه دو تن از کمک داوران هموطن خود عهده دار قضاوت جدال امشب دو تیم در ورزشگاه محمد بن زائد ابوظبی شد. دیداری که می تواند یکی از سخت ترین شب های ممکن را برای این داور چشم بادامی از جنوب شرق آسیا رقم بزند.

 

1243519


با نگاهی به آمار قضاوت های آسیایی این داور کره ای در لیگ قهرمانان آسیا می توان این گونه برداشت کرد که کیم یونگ هیونگ دست و دلبازی خاصی در دادن اخطار و کارت قرمز به بازیکنان دارد از همین رو سرخپوشان پایتخت باید حسابی حواس خود را جمع کنند تا برای بازی برگشت محروم نشوند.


کیم کره ای در 86 باری که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سوت زده 14 ضربه پنالتی گرفته، 16 بار کارت قرمز نشان داده و با دادن 202 کارت زرد یکی از آمارهای عجیب را در بین داوران از خود برجا گذاشته است تا در فوتبال کره از او به عنوان داوری بی رحم نام برده شود.

 

دیدگاه‌ها