کد خبر : 1463703 | 04 مهر 1396 ساعت 09:51 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

با قرار گرفتن در بین 10 بازیکن تاپ بلژیک

روزهای طلایی کاوه رضایی در ژوپیرلیگ

نمایش خوب و تاثیرگذار در پیشانی خط حمله شارلروا باعث شد تا نام ستاره ایرانی این باشگاه هر هفته بیشتر در رسانه های بلژیکی مطرح شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرونده هفته هشتم ژوپیرلیگ بلژیک در حالی بسته شد که شارلروا سرانجام طعم تلخ اولین شکست فصل را در جنگ بزرگ هفته برای صدرنشینی چشید و با وجود ادامه گلزنی های ستاره ایرانی خود نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست 2-1 برابر بروژ صدرنشین رقابت ها به دست بیاورد.

 

1243533


کاوه رضایی در ششمین حضور متوالی خود در ترکیب اصلی موفق شد چهارمین گل این فصل را با ضربه سر زیبا وارد دروازه بروژ کند تا بازی به تساوی کشیده شود اما چند دقیقه بعد روی یک ضدحمله دروازه این تیم باز شد تا طرفداران شارلروا با کامی تلخ ورزشگاه استادوپایس را ترک کنند.


با بسته شدن پرونده این هفته از رقابت های ژوپیر لیگ سایت های بلژیکی به انتشار جدول ارزشمندترین بازیکنان پرداختند که در پی درخشش ستاره سابق استقلال در اولین تجربه اروپایی کاوه در بین 10 بازیکن ارزشمند قرار گرفت و با 4 گل زده در 7 حضور خود برای شارلروا جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

 

1243534


نکته جالب این که سایت Sporza بلژیک دیروز هم در تمجید از ستاره ایرانی خط حمله شارلورا او را یکی از شگفت آورترین بازیکنان تازه وارد به فوتبال این کشور معرفی کرد که توانایی گلزنی با هر دو پا و ضربه سر را دارد و با جنگندگی خاصی برای سربلندی شارلروا به میدان می رود.

دیدگاه‌ها