کد خبر : 1463709 | 04 مهر 1396 ساعت 10:32 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

سروی: هدف علیزاده بازی های آسیایی 2018 است

دختر تاریخ ساز تکواندو چه زمانی برمی‌گردد؟

بانوی تکواندوکار مدال آور ایران بعد از عمل جراحی تا چند ماهی نمی تواند تمرین کند.

دختر تاریخ ساز تکواندو چه زمانی برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند ماهی از مسابقات جهانی تکواندو و کسب مدال نقره توسط کیمیا علیزاده می گذرد. او بعد از این رقابت ها به دلیل یک بیماری ناشناخته در بیمارستان بستری شد و بعد از مرخص شدن هم اعلام کرد فعلا برنامه ای برای حضور در مسابقات تکواندو ندارد.


از سوی دیگر مصدومیت شدید کیمیا علیزاده باعث شد تا او روز یکشنبه هفته جاری مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.


زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو درباره زمان بازگشت کیمیا علیزاده به میادین به "ورزش سه" می گوید: عمل جراحی نسبتا سنگینی روی پای کیمیا انجام شده و او باید دوره نقاهت را سپری کند. البته در صحبت هایی که داشتیم، هدف گذاری علیزاده برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ است.


وی در پاسخ به این سوال که این تکواندوکار برنامه ای برای حضور در گرندپری ها دارد یا خیر، می افزاید: باید دوره نقاهت و آماده سازی کیمیا به نحو احسن سپری شود تا او در بازگشت به مشکل نخورد. باید شرایط فیزیکی او برای بازگشت به میادین مناسب باشد. در ضمن همه چیز به نظریه پزشکان بستگی دارد که چه زمانی به او مجوز تمرین کردن بدهند.


سروی در پایان خاطرنشان می کند: همین حالا برای علیزاده دعوت نامه ای برای حضور در گرندپری انگلیس آمده است. او تنها بانوی تکواندوکار دارای رنکینگ است که می تواند در گرندپری شرکت کند اما فعلا شرایطش را ندارد.

دیدگاه‌ها