کد خبر : 1463728 | 04 مهر 1396 ساعت 12:00 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل دادن رو خیلی دوست دارم

ترابی: اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم

سایپا بعد از شروع خوبی که در فصل جاری داشت، در 4 بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته و همین موضوع باعث شد تا تیمِ علی دایی از جام حذفی کنار برود و در لیگ برتر هم از جمع بالانشین‌ها خارج شود.

ترابی: اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم

به گزارش ورزش سه به نقل از همشهری ورزشی، مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش سایپا هم معتقد است که این تیم اعتماد به نفس گذشته را ندارد و باید این شرایط را تغییر دهد. ترابی در خصوص وضعیت سایپا به سوالات پاسخ داد.

 

 

چرا در 4 بازی اخیر نتیجه نگرفتید؟


واقعیت این است که خوب نتیجه نگرفتیم ولی ما در بازی‌هایی که انجام دادیم نمایش خوبی داشتیم. در بازی با تراکتور که بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم و در بازی با پدیده و پارس جنوبی هم دو پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفته شد که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.ما از داوری ضربه خوردیم و در همین  اخرین بازی داور یک امتیاز به پارس هدیه کرد و 2 امتیاز از ما گرفت. ما در 4 بازی ابتدایی عمبکرد خوبی داشتیم ولی می‌توانستیم در 3 بازی بعدی بیشتر امتیاز جمع کنیم.

 

 

سایپا مشکل فنی ندارد؟


ما هر هفته روی نقاط ضعف خودمان کار می‌کنیم و آقای دایی هم نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کند.مشکل سایپا این است که اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم و باید این مشکل برطرف شود. ما باید خودمان را باور کنیم.

 

 

در مورد بازی با ذوب‌اهن چه صحبتی داری؟


بازی بسیار سختی در پیش داریم.ذوب‌اهن تیم خوبی است ولی امیدوارم در این مسابقه با دست پر به اصفهان برگردیم.

 

 

عملکرد خودت را در 7 هفته گذشته چطور ارزیابی می‌کنی؟


در 4 هفته اول خوب بودم ولی در 3 بازی بعدی راضی نبودم. من انتظار بیشتری از خودم داشتم.

 

 

زدن یک گل برای مهدی ترابی کم نیست؟


چرا، زدن یک گل برای من کم است. البته من پاس گل دادن رو خیلی دوست دارم و پست بازی‌ام طوری است که بیشتر در شرایط پاس گل دادن قرار می‌گیرم. برای من موفقیت سایپا مهم است و البته خودم هم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

 

 

مدعی اول قهرمانی چه تیمی است؟


فعلا زود است در این مورد صحبت کنیم.

 

 

به نظر تو سایپا سهمیه آسیا می‌گیرد؟


اگر از طرف باشگاه حمایت شویم می‌توانیم سهمیه آسیا بگیریم. بازیکن اگر تمرکز داشته باشد قطعا بیشترین بازدهی را برای تیم خواهد داشت و این موضوع ارتباط مستقیمی به حمایت باشگاه دارد.

 

 

کیفیت بازی‌های امسال را چطور ارزیابی می‌کنی؟


بازی‌های این فصل کیفیت خوبی دارد و تیم‌ها قوی هستند. الان اصلا نمی‌توان نایج را پیش‌بینی کرد و حتی تیم‌های پایین جدول هم برای بالای جدولی‌ها حریف سرسختی هستند.

دیدگاه‌ها