کد خبر : 1463742 | 04 مهر 1396 ساعت 12:59 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

امنیت ایران خیلی بالاتر از عربستان است

مروان: من عماد رضا نیستم؛ اما بشار نشاط اکرم است

مهاجم عراقی سپاهان موفق شد اولین گل خود را در دیداری حساس برابر پرسپولیس به ثمر برساند و به واسطه همین از انگیزه بالایی برای ادامه لیگ برخوردار است.

مروان: من عماد رضا نیستم؛ اما بشار نشاط اکرم است

به گزارش "ورزش سه"، مروان حسین، مهاجم ملی‌پوش عراقی تیم سپاهان از انگیزه بالای خود برای درخشش در ترکیب سپاهان و حضوری موفق در جمع تیم ملی صحبت می‌کند. او در دیدار برابر پرسپولیس با ارایه یک نمایش موفق در نهایت موفق شد یکی از گلهای تیمش را نیز به ثمر برساند. 


وی در خصوص شرایط فوتبال ایران اکنون بعد از هفتمین هفته از لیگ برتر گفت: فوتبال ایران خیلی از لحاظ بدنی فوتبال سطح بالایی است و فیزیکی است. سطح فوتبال ایران و عراق از لحاظ فنی تفاوت زیادی ندارد، ولی عراق در حال حاضر چند سال است که به شرایط و امکانات حرفه‌ای و زمین‌های بازی و لباس‌های با کیفیت و... دست یافته است و شاید تفاوتش با فوتبال ایران در این مورد باشد که به تازگی شرایط حرفه‌ای پیدا کرده است.


مروان در واکنش به این سوال که قادر خواهد بود روزهای درخشان عماد رضا را در سپاهان تکرار کند یا خیر گفت:هر بازیکنی سبک خاص خودش را دارد و قرار نیست من شبیه عماد رضا باشم. ضمن اینکه وظایف بازیکنان توسط سرمربی تعیین می‌شود.


وی در مورد اینکه او نیز همانند بشار رسن نتوانست استراحت کند و بلافاصله بعد از لیگ عراق راهی ایران شد و این موضوع اذیتش نمی‌کند، گفت: من که اذیت نمی‌شوم چرا که به کار سخت اعتقاد دارم ولی شاید از نظر بدنی کمی سخت باشد ولی دو مقطع تعطیلی که ایجاد شد فرصت استراحت پیش آمد و بازهم فرصت‌های این چنینی در لیگ وجود دارد و استراحتی اصلی من برای نیم فصل است.


مروان در مورد شرایط بشار رسن و عملکرد این بازیکن در پرسپولیس گفت: بشار یک ستاره باکیفیت است و استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و زمانی که در حال مطرح شدن بود می‌گفتند نشاط اکرم جدید به فوتبال عراق معرفی شده است و سبک بازی‌اش با او مقایسه می‌شود. مدیربرنامه‌ من و او یک نفر است چون همزمان در حال آمدن به ایران بودیم با هم ارتباط داشتیم، من قرار بود با یک تیم تهرانی توافق کنم ولی با صلاحدید مدیر برنامه‌هایم به سپاهان آمدم و از این انتخاب خوشحالم.


وی در مورد دیدار برابر پرسپولیس و شرایط این بازی گفت: من پیش از این می‌دانستم دربی استقلال - پرسپولیس بزرگترین دربی آسیاست و حساسیت بالایی دارد ولی وقتی به سپاهان آمدم متوجه شدم بازی ما با پرسپولیس هم حساسیت بالایی دارد و از بازی‌های بزرگ ایران است که از چند روز قبل از بازی تمام فکر و ذکر تیم و کادرفنی و عوامل آن به این دیدار و کسب پیروزی در آن بود.


مروان در مورد نتایج دور از انتظار سپاهان در این فصل و آینده این باشگاه در ادامه گفت: من مطمئنم شرایط به مرور زمان بهتر خواهد شد و صد در صد در ادامه لیگ می‌توانیم بهتر از این باشیم. کمی بدشانسی و کمی نیاز به فرصت برای هماهنگی بیشتر نتایج گذشته را رقم زده است و مطمئنم از هفته‌های بعد بهتر خواهیم شد و از هفته دهم سپاهان متفاوتی خواهید دید.


مهاجم عراقی سپاهان در خصوص اینکه عربستان ایران را به دلیل ناامنی دارای صلاحیت میزبانی ندانسته و اکنون با حضور او در ایران، شرایط را چطور می‌بیند گفت: من پیش از این در عربستان هم بازی کرده‌ام و به واقع می‌گویم امنیت ایران از عربستان خیلی بیشتر است. در مدتی که در ایران حضور داشتم موردی که خلاف امنیت باشد ندیدم و فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها