کد خبر : 1463843 | 04 مهر 1396 ساعت 18:35 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

نکاتی در مورد ترکیب پرسپولیس؛

سایه روشن های ترکیب برانکو مقابل الهلال

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی فهرست 11 نفره تیم خود را اعلام کرده که حضور انصاری یا عدم محرومیت کامیابی نیا می توانست شرایط متفاوتی را رقم بزند.

سایه روشن های ترکیب برانکو مقابل الهلال 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با وجود اینکه نیمکت خوبی در این فصل در اختیار دارد، در دو پست کلیدی خود یعنی هافبک تدافعی و دفاع وسط در دیدار برابر الهلال با مشکل مواجه است. برانکو در این سه پست تنها دو بازیکن در اختیار داشته و به همین دلیل ناچار به استفاده از ربیع خواه در پست هافبک تدافعی برای جایگزینی کامیابی نیا شده و حسین ماهینی را جایگزین محمد انصاری محروم و سیدجلال حسینی مصدوم کرده است.


البته ماهینی سابقه بازی را در دفاع وسط دارد و اضافه شدن شایان مصلح که در دیدارهایی که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده، عملکرد خوبی داشته، می تواند شرایط خوبی را برای سرخپوشان رقم بزند.


شاید اگر یکی از دو محروم پرسپولیس یعنی محمد انصاری یا کمال کامیابی نیا  در این مسابقه حضور داشتند، ترکیب پرسپولیس دچار تغییر و تحول می شد. احتمالا در این حالت انصاری دفاع چپ بازی می کرد، اما امروز موقعیت و فرصت برای شایان مصلح فراهم شده تا او که تا چندی پیش در لیگ دسته اول بازی می کرد و حالا در یکی از مهم ترین مسابقات قاره آسیا از ابتدا راهی میدان خواهد شد.


نکته خیلی مهم در بازی امروز پرسپولیس با توجه به اخباری که از اردوی تیم می رسد، شیوه های کنترل کارلوس ادواردو است که خطرناک ترین بازیکن الهلال به شمار می رود و ربیع خواه در صورتی که بتواند امروز هم نمایش خوبی مثل دیدار گذشته داشته باشد، می تواند خودش را در ادامه به عنوان یکی از مهره های ثابت تیم برانکو مطرح کند.


از میان نیمکت نشینان پرسپولیس بشار رسن و سیامک نعمتی دو بازیکن شاخص هستند و محرومیت طارمی و مصدومیت سیدجلال حسینی باعث شده تا برانکو شرایط خوبی در این دیدار نداشته باشد و دستش نسبت به دیدارهای گذشته بسته تر شده است.

دیدگاه‌ها