کد خبر : 1463876 | 04 مهر 1396 ساعت 19:48 | 89.3K بازدید | 0 دیدگاه

به ذوب‌آهن اجازه حمله کردن ندادیم

دایی: استقلال و ذوب‌آهن مدعی قهرمانی هستند

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد شرایط جدول رده‌بندی در آینده تغییرات زیادی خواهد کرد.

دایی: استقلال و ذوب‌آهن مدعی قهرمانی هستند

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی بعد از تساوی سایپا مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید: 


اجازه حمله به تیم حریف ندادیم
بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود و بازیکنان ما در مجموع بهتر از حریف بودند. موقعیت‌های خوبی داشتیم، به تیر دروازه زدیم و از 2 قدمی به سینه دروازه‌بان حریف کوبیدیم. ما اجازه حمله به تیم حریف ندادیم.


دو بازی است بدشانسی می‌آوریم
از بازیکنان تشکر می‌کنم که بسیار خوب دویدند و کار کردند. به جز 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم که یک توپ شانسی به تبریزی رسید و گل شد، ما عالی بازی کردیم و به تیم حریف فشار آوردیم. نمی‌خواستیم این بازی را از دست بدهیم. دو بازی است که بدشانسی می‌آوریم و برنده نمی‌شویم.


حریف فقط توپ بلند سانتر می‌کرد
حریف تنها توپ‌های بلند برای سوارز سانتر می‌کرد. باید این روند را ادامه دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم. خدا را شکر می‌کنم که برای نخستین بار پس از دریافت گل به بازی بازگشتیم.


از عباس‌زاده انتظار بیشتری دارم
بازیکنان بسیار خوبی داریم که از ابتدا به آنها بازی ندادیم و از بازیکنانی که به درد این بازی می‌خوردند استفاده کردیم. انتظار بیشتری از عباس‌زاده دارم و او به روزهای خوب باز می‌گردد. پس از گل زدن به دنبال برتری بودیم؛ اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.


استقلال و ذوب‌آهن مدعی قهرمانی هستند
جدول دستخوش تغییرات می‌شود. استقلال امروز پیروز شد و پرسپولیس پس از لیگ قهرمانان آسیا با قدرت‌تر شرکت می‌کند. ذوب آهن هم یکی از مدعیان است و سپاهان بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت. این جدول در 4 هفته آینده دستخوش تغییرات می‌شود.

دیدگاه‌ها