کد خبر : 1463943 | 04 مهر 1396 ساعت 23:05 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسپارتاک 1 - 1 لیورپول؛ تیم کلوپ در حسرت پیروزی

لیورپول در روزی که نمایش خوبی نداشت با نتیجه 1-1 در خانه اسپارتاک متوقف شد.

اسپارتاک 1 - 1 لیورپول؛ تیم کلوپ در حسرت پیروزی

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری لیورپول آغاز شد و این تیم در دقیقه 11 و روی همکاری صلاح و آرنولد می توانست به گل برسد؛ اما ضربه مدافع انگلیسی راهی به دروازه نیافت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال مانه، ضربه سر فیرمینو در آستانه وارد شدن به دروازه اسپارتاک بود؛ اما ربروف عکس العمل مناسبی داشت.

 

اما در دقیقه 23 اسپارتاک به گل اول رسید. فرناندو موفق شد با یک ایستگاهی فوق العاده از پشت محوطه دروازه کاریوس را باز کرده و تیمش را پیش اندازد.

 

 

1243701

 

 

اما برتری اسپارتاک خیلی زود توسط لیورپول جبران شد و این تیم روی همکاری مانه و کوتینیو و ضربه زیبای ستاره برزیلی خود در دقیقه 31 به گل تساوی رسید.

 

 

1243702

 

1243704

 

در دقیقه 38 و روی پاس هندرسون، مرسی سایدی ها فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشتند؛ اما فیرمینو قدر این موقعیت را ندانست تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، لیورپول حملات خود را آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا توسط کوتینیو به گل برسد؛ اما سنگربان اسپارتاک مانع شد.

 

در دقیقه 55 اسپارتاک با ضربه ایشنکو دروازه لیورپول را تهدید کرد؛ اما کاریوس عکس العمل مناسبی نشان داد.

 

 

1243703

 

 

در ادامه اسپارتاک بر توپ و میدان مسلط شد و موقعیت های نصفه و نیمه ای نیز ایجاد کرد که هیچ کدام به نتیجه نرسید.

 

در دقیقه 79 و روی نفوذ آرنولد این بازیکن می توانست گل برتری لیورپول را به ثمر برساند؛ اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

در لحظات پایانی و روی پاس هندرسون، استوریچ در دهانه دروازه بهترین فرصت را برای زدن گل برتری لیورپول از دست داد و دقایقی بعد همین اتفاق در مورد فیرمینو تکرار شد تا در نهایت مرسی سایدی ها برای دومین بازی متوالی متوقف شوند.

دیدگاه‌ها