کد خبر : 1464026 | 05 مهر 1396 ساعت 12:16 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش یکماه دیگر قدرتمند می شود

بوناچیچ: مقابل برادرمان، یک امتیاز هم خوب است!

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد که تراکتورسازی برادر بزرگتر تیمش محسوب می شود.

بوناچیچ: مقابل برادرمان، یک امتیاز هم خوب است!

به گزارش "ورزش‌سه"، لوکا بوناچیچ در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت هایی را درباره این دربی و برخی مسائل دیگر انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


تراکتورسازی برادر بزرگتر ما است


هر دو تیم باید نتایج بهتری می‌گرفتند و عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادند. تراکتورسازی مانند برادر بزرگتر ماست. با اینکه برادر بزرگتر ماست،‌ اما احترامی که باید برای بزرگتر قائل باشیم را در زمین نخواهیم داشت.

 


تراکتور هم مانند ما نتایج خوبی نگرفته است


تراکتورسازی مانند ما نتایج خوبی کسب نکرده اما تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب دارد. می‌توانم بگویم که فردا منتظر یک بازی سخت و دشوار هستیم. درست است که هم تراکتورسازی و هم گسترش فولاد بازیکنانی را در اختیار ندارند اما مهم این است که بازیکنانی که در ترکیب دو تیم هستند، فردا انگیزه لازم را برای کسب پیروزی داشته باشند که این عامل نقشی تعیین کننده‌ دارد.

 


در جهت هماهنگی تیم کار کردیم


همیشه می‌توانیم از این که هستیم بهتر ظاهر شویم. در طول هفته کار کردیم تا خطوط مختلف را بیشتر هماهنگ کنیم و فردا خواهیم دید که آیا توانسته‌ایم به این هماهنگی برسیم یا خیر.

 


دخسوس را در اختیار نداریم


فرناندو دخسوس را در دروازه نداریم که این برای ما یک کمبود محسوب می‌شود. دو بازیکن هم نیمه مصدوم هستند و آمادگی کامل برای بازی را ندارند و معلوم نیست که به بازی فردا می‌رسند یا خیر. باید با تمام توان بازی کنیم و هیچ بهانه‌ای نداریم که فردا بازی خوبی انجام ندهیم.

 


تا یکماه دیگر تیم قدرتمندی می شویم


به نظرم اگر دندان درد بگیرید نباید به فکر مُسکن باشید بلکه باید آن را بکشید. بچه‌های ما بهتر کار می‌کنند و به به سطح بهتری می‌رسیم. مطمئنم هنوز به چیزی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم چون توانایی بازیکنان بیشتر از این است. در هفته اول تلاش کردیم از مُسکن استفاده کنیم که 4 گل خوردیم انتظار داریم با بازیکنانی که به تازگی به تیم اضافه شده‌اند تا یک ماه دیگر به یک تیم قوی تبدیل می‌شویم.

 


باید کمبود را در تعطیلی لیگ جبران کنیم


ما در تمرینات با بازیکنان کار می‌کنیم که یکسری چیزها به مسائل تاکتیکی مربوط می‌شود و در مورد مسائل بدنی بازیکنان نیز در تمرینات کار می‌کنیم. خودمان را برای بازی با سیاه‌جامگان به شکلی آماده کردیم که با بازی محکم خود، حریف را آرام کنیم یعنی همان بازی که سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی انجام دادند که خوشبختانه یک گل برای پیروزی در این دیدار کافی بود. آن چیزی که ما در این هفته‌ها انتظار داشتیم، کسب 10 امتیاز بود که ما اکنون 3 امتیاز از این پیش‌بینی عقب هستیم اگر این 10 امتیاز را کسب می‌کردیم، الان در نیمه جدول بودیم و باید این کمبود را در هفته‌های آینده جبران کنیم. اگر این 3 امتیاز را کسب کنیم اعتماد به نفس و آرامش تیم افزایش می‌یابد. بازیکنان در تمرینات تلاش می‌کنند و ایمان دارند به چیزی که انتظار داریم خواهند رسید.

 


تساوی مقابل تراکتور هم نتیجه بدی نیست


ما با برادر بزرگتر خود بازی می‌کنیم و باید برای این تیم احترام قائل باشیم. به تراکتورسازی و هوادارانش احترام می‌گذاریم و هر نتیجه‌ای به جزباخت برای ما نمی‌تواند نتیجه بدی برایمان باشد.

دیدگاه‌ها