کد خبر : 1464246 | 06 مهر 1396 ساعت 15:14 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه حسن نیتم را به سپاهان نشان دادم؛

آذری: اگر در قم بازی کنیم مایه تاسف است

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که هیچ مشکلی بین باشگاه سپاهان و ذوب آهن وجود ندارد و دلیل عدم بازی در نقش جهان این است که باشگاه توان مالی ندارد.

آذری: اگر در قم بازی کنیم مایه تاسف است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب آهن عصر دیروز اعلام کرد که در ادامه فصل به دلیل زیرکشت رفتن چمن ورزشگاه فولادشهر در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان می رود. این در حالی است که پیش تر صحبت هایی درباره بازی در نقش جهان مطرح می شد، اما به نظر می رسد توافقات لازم میان مدیران دو باشگاه به دست نیامده است. ضمن اینکه سپاهان به مدت 10 سال و به دلیل بازسازی ورزشگاه نقش جهان در ورزشگاه خانگی ذوب آهن یعنی فولادشهر به میدان رفت.


سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اول باید بگویم که ارتباطات میان ذوب آهن و سپاهان همیشه دوستانه بوده و خواهد بود. من اصفهانی هستم و تعصبم به عنوان یک اصفهانی همیشه مشخص است. خوشحالم در شهری هستم که دو تیم گردن کلفت دارد که در سال های اخیر نائب قهرمان آسیا بوده اند؛ کاری که آسان هم نیست.


وی ادامه می دهد: هیچ وقت علایقم را پنهان نمی کنم و همیشه سپاهان را دوست داشتم. همیشه هم به این تیم احترام گذاشتم. آن زمانی که آقای ساکت مدیرعامل سپاهان بودند، یکی از عوامل اصلی بودم که اجازه ندادم سپاهان برای میزبانی از اصفهان خارج شود و برای حضور سپاهان در بازی های آسیایی شرایط را فراهم کردیم.


سعید آذری در ادامه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ذوب آهن می گوید: اما یک حقیقتی وجود دارد؛ بودجه ما نسبت به سال های گذشته 13 میلیارد کاهش داشته و توان مالی برای پرداخت 100 تا 120 میلیون تومان برای هر بازی در نقش جهان را نداریم. البته فقط این مبلغ نیست؛ هزینه های کراسه استادیوم، عوامل برگزاری مسابقه، داورها، گرفتن هتل و ... مبلغ هنگفتی می شود که با توجه به کاهش بودجه ای که داشتیم از عهده آن بر نمی آییم. باید شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم با همین بودجه مسابقات را برگزار کنیم و یادگار امام شرایط خوبی از این جهت دارد.


آذری در مورد تکذیب خبر میزبانی در ورزشگاه یادگار امام قم توسط یکی از عوامل ورزشگاه یادگار امام قم، خاطرنشان ساخت: من با رئیس هیئت فوتبال استان قم آقای بهرامی صحبت کردم و احتمالا تکذیبیه حاصل این است که فردی که تکذیب کرده از صحبت های ما اطلاعی نداشته است.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولین شرکت فولادمبارکه که مالک کنونی نقش جهان هستند، به دلیل عدم همکاری گلایه و ناراحتی دارد، افزود: اصلا و ابدا ناراحت نیستم. به عنوان یک اصفهانی افتخار می کنم که ورزشگاهی مانند نقش جهان در اصفهان داریم. بحث ناراحتی نیست و توان مالی نداریم.


آذری در ادامه اما توقعات خود را معطوف به مسئولین استانی اصفهان کرد و توضیح داد: ذوب آهن طی سه سال اخیر پر افتخارترین تیم اصفهان بوده است؛ می خواهم بدانم چرا در اصفهان به این بزرگی باید چنین احساسی (عدم توانایی مالی) داشته باشیم؟! آیا مسئولان محترم حاضر نیستند به باشگاه کمکی کنند. اگر این اتفاق بیافتد و ما به قم برویم، باید مایه تاسف کسانی باشد که زمان پیروزی ها با تیم عکس یادگاری می گیرند.


مدیرعامل ذوب آهن در پایان و در پاسخ به این سوال که اگر ایشان به جای مسئولان شرکت فولادمبارکه بودند، شرایط را برای حضور تیم همشهری مهیا می کردند یا خیر، صحبت هایش را اینگونه پایان داد: من 12 سال اینکار را کردم. VIP را در عرض 45 روز ساختم تا سپاهان بازی کند. من همیشه حسن نیت خودم را نسبت به سپاهان نشان دادم. این را هم بدانید موقعی که سپاهان به فینال آسیا رفت، آخرین دیدار آنها در فولادشهر را به صورت کاملا رایگان برگزار کردیم. در مجموع اصل ارتباط ذوب آهن و سپاهان خوب است؛ ولی واقعیت این است که پول نداریم. در اصفهان ضرب المثلی وجود دارد که می گوید " سرمو بشکن، نرخمو نشکن"؛ ما هم دوست نداریم این اتفاق برای سپاهان رخ دهد.

دیدگاه‌ها