کد خبر : 1464249 | 06 مهر 1396 ساعت 15:27 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

کارت های زرد بی مورد زیادی می گیریم

گل‌محمدی: بینی شریفی به خاطر تراکتور شکست

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد از عملکرد جوانان تیمش در بازی امروز رضایت کامل دارد.

گل‌محمدی: بینی شریفی به خاطر تراکتور شکست

به گزارش "ورزش‌سه"،  یحیی گل محمدی بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


بازی جذابی را شاهد بودیم
بازی جذابی بود و موقعیت های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد. گسترش هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. خیلی از دقایق بازی زیبایی خاص خودش را داشت. 3 گل هم به ثمر رسید که به جذابیت مسابقه افزود. ما تیم برتر زمین بودیم.


بازیکنان جایگزین خوب کار کردند
بچه ها در نیمه دوم با انگیزه بیشتری و برای برد وارد زمین شدند. خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند تا 3 امتیاز را کسب کنند. با وجود مشکلات و مصدومیت های متعددی که داشتیم، ولی بازیکنان جایگزین در حد توان زحمت کشیدند و توانستند بازی خوبی را انجام دهند.


این برد هم تقدیم به هواداران
جا دارد از هواداران تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و ما را تشویق کردند. هر بردی که ما کسب می کنیم، آن را به هواداران تقدیم می کنیم. همیشه گفتم و بازهم می گویم دلیل اصلی موفقیت های ما اول هواداران و بعد زحمت بازیکنان است. بازی را که دیدیم، راضی کننده بود. امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانیم امتیازات را کسب کنیم.


بینی شریفی به خاطر تراکتور کج و معوج شد
بینی مهدی شریفی شکسته است. هنوز خبر جدیدی از وضعیت جسمانی او ندارم؛ اما اوضاعش زیاد مساعد نبود. خونریزی زیادی داشت و بینی اش کج و معوج شده بود. می توانست در آن صحنه درگیر نشود؛ اما به خاطر تیم و هواداران و بازیکنان این کار را کرد. من از این صحنه ها راحت نمی گذرم. بچه ها با جان و دل بازی کردند. بازی خیلی سختی بود. هم جوانان و هم باتجربه ها کار سختی داشتند.

 

دلیل کارت های زرد پرتعداد
فکر نمی‌کنم کسی از بازیکنان ما محروم شده باشد، بیشتر کارت‌هایی که دریافت می‌کنیم بی‌مورد است. بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند، این اخطارهای بی‌مورد می‌تواند در دیدارهای آینده کار ما را سخت کند.


توپ های زیادی را از دست می دهیم
زمانی که تیم ما در حمله است توپ را به راحتی از دست می‌دهیم. برای انتقال از حمله به دفاع باید بازیکنان توان خوبی داشته باشند، در این انتقال بازیکنان انرژی زیادی هدر می‌دهند، این مشکل در تیم ما وجود دارد، چون توپ‌های زیادی را از دست می‌دهیم، باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم، نباید به سادگی توپ‌ از دست داد.

دیدگاه‌ها