کد خبر : 1464420 | 07 مهر 1396 ساعت 17:10 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد مورینیو برای هواداران یونایتد در مورد پوگبا

مصدومیت پل پوگبا طبق اعلام ژوزه مورینیو وخیم تر از آن چیزی است که تصور می شد.

خبر بد مورینیو برای هواداران یونایتد در مورد پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا مدتی است دچار آسیب دیدگی شده و حالا در آستانه بازی با کریستال پالاس، مورینیو تایید کرد که مصدومیت پوگبا مثل مصدومیت زلاتان و مارکوس روخو، شدید است.

 

او در همین رابطه گفت:« پوگبا فردا بازی نخواهد کرد و مصدومیت او به گونه‌ای نیست که من مانند والنسیا و جونز به آن امیدوار باشم. یک مصدومیت بلند مدت در پیش داریم که من مانند ابراهیموویچ و روخو نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.»

 

 

1240056

 


بازی با پالاس و وضعیت مصدومان:«وضیعت خوبی داریم. درحال حاضر باید در خانه و خارج از خانه به مصاف رقبا برویم و زمانی که من به برنامه بازی‌ها نگاه می‌کنم، فقط می‌بینم که چه‌ اندازه زمان برای ریکاوری داریم. این مساله تنها دغدغه و نگرانی من است. این موضوع از نظر روانی بسیار مهم است، چراکه ما چهارشنبه شب بازی کردیم و تا 5 صبح روز بعد به منچستر نرسیده بودیم.

ما باید تمرینات را برگزار کنیم و سپس تصمیم‌گیری کنیم؛ اما امیدوارم چند بازیکنی که در مسکو نتوانستند به میدان بروند، بتوانند شرایط بازی را داشته باشند، نه همه آن‌ها، بلکه برخی از بازیکنان؛ فردا برخی بازیکنان به‌ خاطر مصدومیت بیرون خواهند بود و من امیدوارم که بتوانم چند بازیکن آماده برای بازی پیش رو داشته باشم؛ اما کریک و جونز قطعا برای بازی فردا آماده نخواهند بود.»

 

دیدگاه‌ها