کد خبر : 1464428 | 07 مهر 1396 ساعت 17:40 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار حساس فردا شب تیمش برابر سیتی صحبت کرد.

کونته: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بعد از پیروزی در لیگ قهرمانان در اواسط هفته قبل حالا در بهترین شرایط برای این دیدار حساس آماده شده اند.

 

رویارویی با گواردیولا: "من احترام زیادی برای او قائل هستم و فکر می کنم گواردیولا بهترین مربی دنیاست. تیم های او علاقه زیادی به تسلط بر جریان بازی دارند و موقعیت های زیادی می سازند و از نظر من سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت زیادی داشته است  و حالا و در موقعیت فعلی آنها اعتماد به نفس زیادی دارند."

 

1244182

 

دیدار برابر سیتی: "این آخرین بازی از هفت بازی ما در 21 روز است. همانطور که می دانید سیتی تیمی بسیار قوی است؛ اما فصل گذشته نیز همینگونه بود و در این فصل آنها با خریدهای خوب اوضاع خود را بهبود دادند.

 

آنها فصل را خیلی خوب شروع کردند و شرایطی فوق العاده داشته اند و اعتماد به نفس زیادی دارند؛ پس ما باید به این دیدار توجه زیادی داشته باشیم.

 

ما تنها در یک روز که امروز است خود را برای این بازی آماده کرده‌ایم  و سعی کرده ایم که به درستی برای این مسابقه آماده شویم. "

 

ترکیب احتمالی چلسی: "برای بازی فردا تصمیم گیری آسان نیست، زیرا آخرین دیدار چلسی مقابل اتلتیکو مادرید بود و همه بازیکنان در این بازی بسیار خوب عمل کردند، پس من باید شرایط فیزیکی هر بازیکن را بررسی کرده و تصمیم بگیرم.

 

همه بازیکنانم می خواهند در این دیدار بازی کند؛ اما این بازی فقط دو روز پس از مسابقه برابر اتلتیکو است؛ اما ما برای این بازی بزرگ آماده بوده و بسیار هیجان زده هستیم."

 

آسیب دیدگی آگوئرو: "در ابتدا باید بگویم که من از این وضعیت متاسف هستم و امیدوارم آگوئرو شرایط خوبی داشته باشد. هنگامی که شما تصادف کرده اید شرایط خوب نیست، اما من امیدوارم آگوئرو خوب باشد.

 

بازیکنان دیگر بچه نیستند. آنها مرد هستند، خانواده و بچه دارند و من می خواهم به آنها مسئولیت بدهم تا پس از آن بهترین تصمیم را برای خود، برای باشگاه، برای همه بگیرند."

 

 

1244181

 

 

شرایط ادن هازارد: "فصل گذشته او یک سال مهم داشت و مانند یک بازیکن بزرگ بسیار خوب بازی کرد و ما سعی کردیم در زمان مناسبی دوباره به هازارد بازی بدهیم.

 

اگر هازارد بتواند در یک بازی مانند آخرین بازی برابر اتلتیکو مادرید بازی کند، به این معنی است که وی آماده است و من باید سعی کنم بهترین تصمیم را برای کل تیم و نه تنها یک بازیکن داشته باشم."

دیدگاه‌ها