کد خبر : 1464442 | 07 مهر 1396 ساعت 18:54 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مسی در لیگ برتر هم درخشان خواهد بود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر چلسی حاضر شد.

گواردیولا: مسی در لیگ برتر هم درخشان خواهد بود

 

به گزارش "ورزش سه"، اردوی سیتیزن ها تحت تاثیر تصادف سرخیو آگوئرو در آمستردام قرار داشته و گواردیولا در این خصوص نیز صحبت کرده است.

 

اخراج آنچلوتی از بایرن: "من احترام زیادی برای کارلتو و البته بایرن قائل هستم و زمانی که یک مربی از کار خود اخراج می شود دیگر مربیان باید کنار او باشند.

 

 

1244193

 

 

من حالا از بایرن برای فرصتی که به من داد تشکر کرده و برای آنچلوتی بهترین ها را در آینده آرزو می کنم."

 

تصادف و مصدومیت آگوئرو: "من پزشک نیستم و نمی دانم چه اتفاقاتی رخ داده؛ اما اولین حدس ها مبنی بر شگستگی دنده آگوئرو بوده؛ اما در روزهای آتی میزان دوری او از میادین مشخص خواهد شد. البته که او تصادف کرده؛ اما خوشبختانه بازگشته و امیدوارم هرچه زودتر شرایط مساعدی پیدا کند.

 

من پلیس نیستم و با او صحبت نکرده ام، زیرا روز شلوغی برای آماده سازی دیدار برابر چلسی سپری کرده ایم و بعدا با آگوئرو صحبت خواهم کرد؛ اما مهم ترین نکته این است که او در حال حاضر شرایط قابل قبولی دارد."

 

 

1206655

 

 

امکان جدایی مسی از بارسا: "مسی بهترین بازیکن تاریخ است که باعث زیباتر شدن فوتبال می شود و اگرچه او قطعا در لیگ برتر هم خواهد درخشید؛ اما از نظر من بارسا بهترین تیم برای پایان دوران حرفه ای اوست."

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "مندی به زودی در اسپانیا جراحی شده و تا زمان نیمه لیگ قهرمانان غایب است، و کمپانی نیز یک ماه است کنار ما تمرین نکرده و مقابل چلسی غایب خواهد بود."

دیدگاه‌ها