کد خبر : 1464496 | 08 مهر 1396 ساعت 11:28 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

3 کشتی گیر ایرانی در جام کرکین روی تشک رفتند

یک طلا و یک برنز در انتظار آزادکاران

در روز نخست جام دیمیتری کرکین روسیه یونس امامی فینالیست شد و مهران نصیری به دیدار رده بندی راه یافت.

یک طلا و یک برنز در انتظار آزادکاران

به گزارش "ورزش سه"، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد بین المللی جام کرکین روسیه، در وزن 65 کیلوگرم، یونس امامی در دور اول 9-3 کی یو نزاوا از ژاپن را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6-4  از سد تولگا از مغولستان گذشت. وی در دور سوم رمضان ایبوف ازبکستانی را با نتیجه 11-8 شکست داد و سرگروه شد. امامی برای رسیدن به فینال در یک کشتی نزدیک حریف روسی خود را 6-5 مغلوب کرد و فینالیست شد تا با برنده مهران نصیری برای کسب مدال طلا مبارزه کند.


همچنین در این وزن مهران نصیری در دور اول 4-0 سوهایون پارک کره ای را مغلوب کرد و در دور دوم با اقتدار حریف روس را 9-1 شکست داد. وی در دور سوم کشتی گیر دیگری از روسیه را 5-4 مغلوب کرد و سرگروه شد.  نصیری در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک 4-3 از دیگر کشتی گیر کشور میزبان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.


مرتضی قیاسی دیگر نماینده کشورمان در وزن 65 کیلوگرم در دور اول حریف رومانیایی خود را با نتیجه 11-1 و در دور دوم نماینده قزاقستان را با نتیجه 11-8 شکست داد. قیاسی در دور سوم با نتیجه 10-0 مقابل مراد نخکاریف روس (کشتی گیر روس در دور بعد به یونس امامی باخت) شکست خورد و با توجه به شکست حریف روس در مرحله نیمه نهایی، قیاسی از دور رقابت ها حذف شد.


در روز دوم این مسابقات فردا اسماعیل محمودی و کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم و امیررضا امیری در وزن 125 کیلوگرم به میدان می روند.

دیدگاه‌ها