کد خبر : 1464697 | 09 مهر 1396 ساعت 23:10 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف غیرمنتظره یوونتوس برابر آتالانتا

یوونتوس در شبی که با دو گل از میزبانش آتالانتا پیش افتاد، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

توقف غیرمنتظره یوونتوس برابر آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری‌ها امشب ابتدا با گل های فدریکو برناردسکی و گونسالو ایگواین پیش افتادند؛ اما در ادامه دو بار دروازه شان توسط کالدارا و برایان کریستانته باز شد و یک پنالتی هم از دست دادند تا تنها یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورند. 

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ اما نتوانست از آنها استفاده کند.

 

برتری یوونتوس ادامه داشت تا اینکه این تیم توانست در دقیقه 21، گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

دفع ناقص دروازه بان آتالانتا روی ضربه آساموا، این فرصت را برای برناردسکی ایجاد کرد تا با یک ضربه راحت، کار را تمام کند.

 

 

 

1244494

 

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که یوونتوس در دقیقه 24 به گل دوم رسید.

 

این بار برناردسکی در نقش گل ساز ظاهر شد و روی پاس او، ایگواین بعد از عبور از مدافع حریف، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1244497

 

 

بازیکنان آتالانتا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از چند حمله، در دقیقه 31، یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

روی یک ضربه آزاد بود که بوفون ضربه بازیکن حریف را نتوانست به خوبی مهار کند وتگ توپ دوم را کالدارا با حضور به موقع، وارد دروازه یووه کرد.

 

آتالانتا می توانست بلافاصله گل دوم را هم وارد دروازه یووه کند؛ اما ضربه سر کورتیچ به شکل خطرناکی از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با برتری 2-1 یووه به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم یووه شروع بهتری داشت و ایگواین می توانست در دقیقه 55 اختلاف را به دو گل افزایش دهد؛ اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

در دقیقه 57، مانژوکیچ توانست دروازه آتالانتا را باز کند؛ اما داور بعد از ویدئو چک، به دلیل خطای لیششتاینر روی بازیکن حریف، این گل را نپذیرفت.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و در نهایت در دقیقه 67، آتالانتا به گل دوم رسید. روی ارسال گومز بود که کریستانته با یک ضربه سر محکم و غیرقابل مهار، کار را به تساوی کشید.

 

 

1244496

 

 

یوونتوسی ها که این نتیجه را باور نداشتند، پیش کشیدند؛ اما این آتالانتا بود که می توانست در دقیقه 79 به گل سوم برسد؛ ولی بوفون دروازه یووه را نجات داد.

 

 

1244495

 

 

در دقیقه 84، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ اما ضربه دیبالا را بریشا مهار کرد تا در نهایت آتالانتا بتواند یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند.

دیدگاه‌ها