کد خبر : 1464739 | 10 مهر 1396 ساعت 10:24 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا دیر نشده فکری به حال نفت کنند

نصرتی: نگذارید AFC مشکلاتمان را بفهمد!

مدافع تیم نفت تهران ابراز امیدواری کرد مشکلات این تیم در آینده ای نزدیک حل شود.

نصرتی: نگذارید AFC مشکلاتمان را بفهمد!

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد نصرتی در حاشیه تمرین امروز نفت تهران درباره اتفاقات پیش آمده در این باشگاه اظهار داشت: ما هم مانند شما اطلاعات داریم. بعد از متن پیامکی که جهانیان از کریمی منتشر کرد، این مسائل پیش آمد. بهتر بود دو طرف رودررو با هم صحبت می کردند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. الان ما بلاتکلیف هستیم، درست مانند اول فصل.


وی ادامه داد: ماهی را هروقت از آب بگیرید، تازه است؛ هنوز هم دیر نشده. ما در لیگ می توانیم هرطور شده کار را جلو ببریم؛ اما در آسیا نمی شود با این وضعیت حاضر شد. در لیگ قهرمانان آسیا اینطور نیست که مشکلات را ببینند و سکوت کنند. من امیدوارم مشکلات مرتفع شود و تیم با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.


مدافع نفت تهران درباره اینکه شاید AFC به اتفاقات نفت تهران واکنش نشان دهد، بیان کرد: شما خبرنگاران باید کاری کنید که این فیلم ها را نبینند. من فکر می کنم مدیرکل ورزش استان تهران زمانی برای مدیران باشگاه در نظر گرفته تا مشکلات را رفع کنند. انشاءالله این اتفاق می افتد. شما هم باید کمک کنید تا اتفاقات باشگاه بازتاب زیادی نداشته باشد.


نصرتی درباره غیبت محسن بنگر در محل تمرین گفت: از آقای بنگر باید این موضوع را جویا شوید. همه بازیکنان آمده بودند، شاید او مشکلی داشته است. شاید کم خوابی و یا مریضی باعث شده که او نیاید. ممکن هم است از در اصلی آمده و رفته باشد.

دیدگاه‌ها