کد خبر : 1464876 | 11 مهر 1396 ساعت 01:19 | 172.1K بازدید | 4 دیدگاه

آرزوی بزرگ میلاد محمدی در جام جهانی و لیگ جزیره؛

گزارش کامل برنامه نود آشفته بازار نفت

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به وضعیت آشفته باشگاه نفت پرداخت و مصاحبه‌ای جذاب با میلاد محمدی داشت.

گزارش کامل برنامه نود آشفته بازار نفت

به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب (دهم مهرماه) از ساعت 22:39 آغاز شد که مسابقات لیگ برتر در هفته هشتم و حواشی باشگاه نفت تهران مورد بررسی قرار گرفت؛ گفت‌وگوی حضوری با میلاد محمدی، لژیونر ایرانی اخمت گروزنی هم بخش دیگری از این برنامه بود که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


* نظرسنجی


مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین گل‌های مهدی ترابی (سپاهان- سایپا)، آگوستو سزار (صنعت نفت- ذوب‌آهن)، داریوش شجاعیان (سپیدرود- استقلال تهران)، علی علیپور (گسترش فولاد- پرسپولیس)، محمد قاضی (استقلال تهران- پدیده) و سامان قدوس (هاماربی- استرشوند) یک گزینه را به‌عنوان بهترین گل دو ماه اخیر انتخاب کنند.

 

1244640

 

* آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:


- یک تیم با دو سرمربی؛ نابسمانی‌های ناتمام نفت تهران.
- نخستین پیروزی استقلال در لیگ در دوران پسا منصوریان.
- گفت‌وگوی زنده با مرد سریع خط دفاع تیم ملی.

 

* الهلال عربستان 4 پرسپولیس 0


نکات بازی


پرسپولیس 4 بازی بدون برد برابر الهلال.
الهلال تنها تیم بدون باخت در لیگ قهرمانان فصل 2017.
سنگین‌ترین شکست 9 فصل اخیر پرسپولیس.
بهترین پیروزی الهلال برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

 

* آیتم ابتدایی برنامه نود به دومین سال درگذشت مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس اختصاص داشت.

 

به بهانه سالگرد درگذشت هادی نوروزی

 

* آنالیز 90


شکست سنگین 4 بر صفر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان مورد بررسی برنامه نود قرار گرفت که در آن به اشتباهات پُرتعداد بازیکنان ایرانی به ویژه محسن ربیع‌خواه در هافبک دفاعی و شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی و شایان مصلح در خط دفاع پرداخته شده بود؛ ضمن اینکه اشاره شد که نبود کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و سید جلال حسینی تا چه اندازه به پرسپولیس در این دیدار ضربه زد.

 

آنالیز بازی الهلال - پرسپولیس

 

* پارس جنوبی جم 1 پدیده مشهد 1


نکات بازی


پارس جنوبی تنها تیمی که در همه بازی‌ها گل زده است.
قاضی با زدن 3 گل از پشت محوطه جریمه، رکورددار در لیگ هفدهم.
پارس جنوبی تنها تیم بدون شکست لیگ.
صدرنشینی پارس جنوبی برای سومین هفته متوالی.
بالاخره پارس جنوبی در جم امتیاز از دست داد.


- کنفرانس مربیان


محمدرضا مهاجری: بازی پُرفشاری بود؛ جو تماشاگر موجب شد این فشار بر ما وارد شود ولی بچه‌های ما مدیریت خوبی داشتند؛ با احترام به تیم پارس جنوبی می‌توانستیم برنده شویم.
مهدی تارتار: بچه‌های ما باید بدانند وقتی مقابل تیم دوم جدول 10 نفره می‌شوند، نباید تا این اندازه بی‌پروا کار کنند؛ این نوع بازی شجاعت آنها را نشان می‌دهد ولی باید حرفه‌ای‌تر عمل کنند.


* گسترش فولاد 1 تراکتورسازی 2


نکات بازی


بوناچیچ در سه تقابل اخیر با تراکتورسازی شکست خورده است.
گل‌محمدی بعد از پنج فصل مقابل گسترش فولاد به پیروزی رسید.


- کنفرانس مربیان


لوکا بوناچیچ: نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم؛ یک بار به تیرک زدیم و موقعیت‌هایی داشتیم که از آن استفاده نکردیم؛ انتقال سریع توپ به مهاجمان را نداشتیم.
یحیی گل‌محمدی: با 9-8 بازیکن جوان توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.


* اشتباه شهاب گردان روی گلی که پدیده مقابل پارس جنوبی دریافت کرد، بهانه‌ای شد تا گل به خودی‌های جالب پنج سال اخیر پخش شود.

 

گل به خودیهای عجیب در 5 فصل گذشته لیگ برتر

 

 

 

 

* سپیدرود 1 استقلال تهران 2


نکات بازی


اولین گل خارج از خانه استقلال در این فصل.
گلزنی استقلال پس از 330 دقیقه.
گل خوردن سپیدرود بعد از 412 دقیقه.
نخستین برد خارج از خانه استقلال در لیگ.
استقلال 9 بازی بدون کلین‌شیت.
استقلال با ارتکاب 4 پنالتی در این فصل رکورددار است.


- کنفرانس سرمربی سپیدرود


علی نظرمحمدی: روی دو شوت غیر قابل مهار گل خوردیم؛ با تعویض‌ها در سیستم تغییر ایجاد کردیم و یک گل زدیم ولی علی رغم اینکه شایسته باخت نبودیم، متاسفانه شکست خوردیم.

 

سپیدرودرشت - استقلال تهران ؛ فرار از بحران

 

* کارشناسی داوری با تورج حق‌وردی


- پیکان و نفت تهران


خطایی که منجر به گل نفت تهران شد به درستی اعلام شد چراکه بارانی به کمر بازیکن نفت ضربه زد.
داور تصمیم درستی در اعلام پنالتی پیکان و اخطار به دلیل اعتراض به مدافع نفت داشت.
آقاخان شبیه‌سازی کرد و دادن کارت زرد به او صحیح بود.


- سیاه جامگان و گسترش فولاد


یک پنالتی به سود سیاه جامگان اعلام نشد.
خطایی روی امرایی اتفاق نیفتاد.


- پارس جنوبی جم و پدیده


امید سینگ به درستی برای خطا اخطار نگرفت ولی اعتراض او کارت زرد داشت.
اخراج حامد نورمحمدی درست بود.


- گسترش فولاد و تراکتورسازی


عدم اعلام آفساید مهاجم تراکتورسازی درست بود.
پنالتی برای تراکتور به درستی گرفته نشد.


- سپیدرود و استقلال تهران


خطایی روی حسین ابراهیمی رخ نداد و این هافبک پای مدافع استقلال را زد.
داور در اعلام پنالتی به سود سپیدرود تصمیم درستی داشت.

 

کارشناسی داوری بازی سپیدرود - استقلال

 


* محمدی: دوست دارم با ایتالیا و برزیل بازی کنیم


میلاد محمدی، مدافع ایرانی اخمت گروزنی در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره مصدومیت خود گفت: دیروز از دستم MRI گرفتم که الان جواب آن آمده ولی از آن اطلاعی ندارم؛ به خاطر این آسیب دیدگی یک ماه و نیم نیستم ولی از سه هفته دیگر تمرینات انفرادی را شروع می‌کنم.


او ادامه داد: یک سری شرایط‌ در باشگاه‌ها هست که موجب عملکرد بازیکن می شود؛ هر کاری در یک هفته اول سخت است و من هم وقتی به روسیه رفتم بدنم اصلا آماده نبود و بعد از آن هم مصدوم شدم اما به کارم ادامه دادم؛ در کل اگر آسیب دیده باشم هم می‌خواهم در زمین باشم؛ اما مصدومیت فعلی را دیگر نمی‌شد کاری کرد.


مدافع چپ تیم ملی ایران در مورد عملکرد دفاعی خود اظهار کرد: وقتی با بازیکن حریف یک به یک می‌شوم از خدا می‌خواهم دریبل نخورم و سعی زیادی می‌کنم.


محمدی در خصوص وضعیت مالی اخمت گروزنی نسبت به تیم‌های ایرانی گفت: در ایران پول خیلی بیشتری از روسیه می‌گرفتم و از طرف دیگر در تیم اخمت گروزنی هم کمترین مبلغ قرارداد را دارم ولی از شرایط راضی هستم و پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند؛ یک سال دیگر قرارداد دارم ولی اهداف خیلی بزرگی دارم؛ دوست دارم در چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره بازی کنم ولی لیورپول هم خوب است!


او اضافه کرد: ابتدا که به روسیه رفتم، هیچ زبانی بلد نبودم ولی طی 6 ماه خدا را شکر زبانم خوب شد؛ روسای باشگاه در روسیه خیلی به ساعت علاقه‌مند هستند و هدیه می‌دهند.


محمدی یادآور شد: شب‌های مسابقات ملی خوابم نمی‌برد و با سید جلال و کریم انصاری‌فرد صحبت می‌کنم چون نکات آقای کی‌روش را باید مو به مو انجام دهیم؛ فکر و ذهنم برای بازی کردن است؛ در مسابقات تلاش می‌کنم با سرعت به توپ برسم و تمرکز زیادی روی بازی کردن دارم و شب مسابقات به آن فکر می‌کنم.


مدافع ایرانی اخمت گروزنی به اشتباهش در بازی با سوریه اشاره کرد و گفت: شب بعد از بازی با سوریه شام می‌خوردیم اما به دلیل اشتباهم من و رامین رضاییان دوست نداشتیم با کی‌روش روبه‌رو شویم.


او با تمجید از سرمربی تیم ملی ایران گفت: خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم؛ سطح مربیگری او واقعا بالاست و جوانگرایی کرده است؛ سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون، رامین رضاییان و ... بازیکنانی هستند که با نظر کی‌روش فرصت بازی پیدا کردند؛ احساس می‌کنم با این کادر فنی خوب و بازیکنان همدل در جام جهانی، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم؛ فکر می‌کنم در جام جهانی فراتر از مرحله دوم می‌رویم؛ دوست دارم در جام جهانی با ایتالیا یا برزیل همگروه شویم.


مدافع ملی‌پوش ایرانی اخمت گروزنی به انتقاد از زمین‌های چمن ایران گفت: حداقل زمین‌های ایران را در زمان بازی خیس کنند؛ مهدی ترابی و بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در زمین‌های خوب بهتر کار کنند؛ در راه‌آهن یک بازی دوستانه در زمین خاکی برگزار کردیم؛ راه‌آهن تیم بچه‌های پایین شهر بود و الان حیف شده چون بازیکنان بزرگی مثل کامیابی‌نیا از این تیم رشد کردند.


محمدی در مورد اوضاع زندگی کردن در روسیه گفت: شرایط شهری که هستیم خوب است ولی ترجیح می‌دهم در خانه بمانم؛ غذاهای آنجا به ایران شباهت دارد و مسلمان هم هستند اما سعی می‌کنم وزنم از 70 کیلو گرم بیشتر نشود.


او درباره اینکه زمانی پیک موتوری بود، اذعان کرد: هر کسی این دوره‌ها را می‌گذراند؛ الان خدا را شکر شرایط بهتر شده است؛ دعای پدر و مادر و لطف ائمه موجب شده به اینجا برسم؛ حمید استیلی، فرهاد کاظمی، مهدی تارتار و ... زحمات زیادی برای من کشیدند.


این مدافع ملی‌پوش ایران تصریح کرد: روس‌ها آدم‌های سردی هستند و انگار با آدم دعوا دارند اما وقتی صحبت می‌کنی انسان‌های خوبی هستند؛ کمی هم زبان اسپانیایی مسلط هستم که کارم را در زمین راه می‌اندازد تا با بازیکنان برزیلی تیممان حرف بزنم؛ در روسیه تیراندازی می‌کنم و ماهر شدم.


محمدی در پایان عنوان کرد: از خانواده و پدر و مادرم تشکر زیادی می‌کنم؛ هنوز چیزی نشدم ولی به لطف خدا و دعای مردم امیدوارم به اهدافم برسم.

 

گفتگوی جذاب با میلاد محمدی


* لژیونرها


در هفته هفتم لیگ اردیویسه هلند علیرضا جهانبخش با آلکمار مقابل فاینورد شکست خورد و هیرنفین نیز در حضور رضا قوچان‌نژاد برابر آژاکس باخت؛ شارلوآ در حضور کاوه رضایی بعد از سه هفته به پیروزی رسید؛ اوستنده بدون رضاییان برنده شد؛ استرشوند با سامان قدوس برابر هرتا برلین آلمان در لیگ اروپا برنده شد ولی در ژوپیر لیگ به تساوی رضایت داد؛ اسکیلستونا با دروازه‌بانی حقیقی مساوی کرد؛ در هفته سوم لیگ ستارگان قطر السد با گلزنی مرتضی پورعلی‌گنجی برابر الغرافه به سه امتیاز دست یافت؛ الخور با سروش رفیعی صاحب سه امتیاز شد؛ القطر با محمد طیبی بازنده شد؛ اخمت گروزنی با میلاد محمدی به یک برد و یک مساوی رسید؛ در تقابل روبین کازان و آمکار که آزمون و عزت‌اللهی در آن حضور داشتند، آمکار سه امتیاز را گرفت؛ میوندالن در حضور سوشا مکانی برنده شد؛ وردربرمن با سرمربیگری الکساندر نوری در دربی آلمان مقابل هامبورگ مساوی کرد.

 

بررسی عملکرد لژیونرها

 

* فولاد 1 استقلال خوزستان 1


نکات بازی


نخستین تساوی تاریخ دو تیم.
استقلال خوزستان با هفت بازی بدون برد بدترین عملکرد را در این فصل داشته است.


- کنفرانس مربیان


سید سیروس پورموسوی: بازیکنانم با وجود اینکه 10 نفره شدیم عملکرد خوبی داشتند و تلاش کردند؛ بالاخره فوتبال است، یک روز می‌برید و یک روز در آخرین دقایق می‌بازید.
عبدالله ویسی: فولاد با اینکه 10 نفره شده بود در دفاع خوب کار کرد؛ تلاش روی ارسال بلند نتیجه داد؛ خوشحال هستیم که توانستیم به بازی برگردیم و به مساوی برسیم.


* نفت تهران 1 سپاهان 0


نکات بازی


نخستین برد علی کریمی با نفت تهران.
پیروزی نفت برابر سپاهان بعد از سه سال
بدترین عملکرد سپاهان در شروع تاریخ لیگ برتر با گرفتن 7 امتیاز از 8 بازی.


- کنفرانس مربیان


زلاتکو کرانچار: شانس‌های 100 درصد گل را از دست دادیم؛ نمایش خوبی داشتیم ولی فوتبال به این شکل است و نمی‌توانید از نتیجه باخت راضی باشید.
علی کریمی: سه امتیاز مقابل سپاهان که همه چیز آن جزو برترین‌های ایران است ارزش دارد؛ از بازیکنان که سنگ تمام گذاشتند و تلاش زیادی کردند تشکر می‌کنم.

 

* گزارشی از وضعیت نابسمان تیم نفت تهران به همراه گزارش‌هایی از علی کریمی، عیسی آل‌کثیر، امین منوچهری و ... پخش شد.

 

* جهانیان: عکس گرفتن با کریمی فایده‌ای برای من ندارد


حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: زمانی که این تیم را تحویل گرفتیم، قراردادی بین این باشگاه و آقای درخشان بود که به دلیل اختلافات ایشان و کادر فنی تمرینات را تعطیل کرده بودند و بعد از 10 روز از آن، تیم در اختیار ما گذاشته شد.


او ادامه داد: دوستان گفتند چون آقای کریمی قبل از آقای درخشان بوده دوباره با آقای کریمی، اسطوره ایران، جلسه گذاشتیم، با اینکه قراردادی نداشتند و بعد از برگزاری نشست به توافق رسیدیم آقای کریمی سرمربی شود، ایشان به من وعده داد مشکلات پایین جدولی بودن تیم را حل کند و پیشرفت داشته باشیم؛ کار را شروع کردیم و در ضیافت شام ایشان را به بازیکنان معرفی نمودیم.


مالک باشگاه نفت به مشکل کارت مربیگری علی کریمی اشاره کرد و افزود: آقای کریمی به من عنوان کرد الان در کلاس مربیگری شرکت می‌کنم و کارت یکی از دستیارانم به دلیل داشتن مدرک A به‌عنوان سرمربی صادر شود؛ یکی از مشکلات ما مدرک آقای کریمی بود که نمی‌توانستیم وارد سایت لیگ قهرمانان آسیا کنیم و این برای ما معضلی شد؛ آقای امامی‌فر را به دلیل اینکه با آقای کریمی بود می‌شناختم ولی اطلاعی نداشتم چه کسی است؛ ایشان آدم بزرگی است ولی من ایشان را نمی‌شناختم و نمی‌توانستم این موضوع را به آقای کریمی بگویم.


جهانیان اضافه کرد: در روز باخت به پیکان گلی که بچه‌ها از روی ضربه کاشته زدند به سه گلی که دریافت کردیم برتری داشت؛ آن روز آقای کریمی را به آرامش دعوت کردم و به بازیکنان گفتم از بزرگی شما کم نشد و در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد؛ اجازه ندادم روحیه بازیکنان پایین بیاید و خواستم با آقای کریمی همکاری داشته باشند.


او تصریح کرد: از بچه‌ها جدا شدم ولی آقای کریمی همان شب به چند نفر تماس گرفتند و به اشتباه ابراز ناراحتی کرده بودند؛ فردای آن روز پیامی از آقای کریمی به من آمد و اعلام کرد تا بازی با سپاهان هستم و به دنبال مربی باشید؛ موضوع ما با آقای کریمی داخلی بود ولی ایشان بعد از بازی با پیکان دو مصاحبه داشت که سیاه‌نمایی بود؛ روز بازی با سپاهان بازیکنان در اتوبوس به آقای کریمی می‌گفتند دوست داریم در تیم بمانید؛ پس از این اتفاقات باز هم پاسخی از آقای کریمی نشنیدم.


جهانیان اظهار کرد: مصاحبه‌هایی هم که آقای کریمی انجام دادند افکار من را برهم زدند و گفتم حق با من است؛ دوستانم گفتند آقای کریمی چنین اخلاقی دارد و در تیم ملی، باشگاهی و ... اینطور رفتار کرده است؛ اگر جای بنده بودید و وقتی تیم نیاز به آرامش داشت، چنین پیامی از سرمربی دریافت می‌کردید و سیاه‌نمایی می‌دیدید چه اقدامی انجام می‌دادید؟؛ حتی پس از آن آقای کریمی جواب تلفن نمی‌دهند و با اینکه در هتل یکدیگر را دیدیم برخورد سردی با دست تکان دادن داشتند که موجب شد تصمیماتی بگیریم.


مالک باشگاه نفت عنوان کرد: چنین برداشتی نداشتم که با درخشان کار کنیم تا قرارداد سابقش پرداخت شود؛ علاقه‌ای نداشتم با ایشان(علی کریمی) عکس بگیرم؛ قبلا در امارات و رم با او برخورد داشتم؛ علی کریمی سال‌ها قبل مشکل خروج از گیت فرودگاه رم را داشت که به ایشان کمک کردم؛ در دبی با هم صحبت کردیم و تلفنی ارتباط داشتیم اما به دلیل ترافیک کار، رابطه ما قطع شد؛ عکس گرفتن با ایشان هیچ کمکی به من نمی‌کند.


جهانیان ابراز کرد: هیچوقت این اتفاق نیفتاد که با آمدن آقای کریمی به نفت تماشاگر به ورزشگاه می‌آید و اسپانسرها در نفت حضور پیدا می‌کنند؛ اما من حرفی نزدم؛ آقای کریمی را دوست دارم و با اینکه روز تاسوعا در رختکن تیم توهین زیادی به من داشته احترام او بر من واجب است.


او تصریح کرد: بعد از اینکه زمینه رفتن آقای کریمی با آن پیام فراهم شد، من اعلام کردم مخالف جدایی ایشان هستم ولی باید از برند او استفاده شود؛ الان پژواک کرمپور که در وردربرمن و هامبورگ بوده ولی به تازگی از ایشان شناخت پیدا کردم، به‌عنوان مربی به تیم نفت اضافه شدند؛ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان به دنبال ایشان هستند ولی خدا قسمت کرد تا با ما همکاری کنند؛ حتی در سپاهان برای ایشان حکم کمیته فنی را زدند.


مالک باشگاه نفت ابراز کرد: قراردادی بین آقای درخشان و نفت تهران است که ما باید مبالغی به ایشان پرداخت می‌کردیم؛ به همین منظور نشستی با ایشان داشتیم چراکه قرارداد این مربی و دستیاران او یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود؛ آقای درخشان بعد از باخت نفت برابر پیکان به من زنگ زد و مشاوره‌های خوبی به بنده داشت.


جهانیان اذعان کرد: بنده به‌عنوان مالک باشگاه یک سرپرست انتخاب کردم و عنوان نمودم در روزهای تاسوعا و عاشورا تمرین نداشته باشید؛ ولی تیم در روز تاسوعا تمرین انجام داد.

 

او در خصوص جلوگیری از ورودش به ورزشگاه تختی قبل از بازی با سپاهان گفت: در سال 85 چکی برای ضمانت به یک شرکت داده بودیم ولی اعلام برائت گرفتیم و رسیدهای آن را داشتیم؛ اما به دلیل ابلاغ نشدن این اتفاق رخ داد.


مالک باشگاه نفت یادآور شد: مذاکرات خوبی با بازیکنان سابق تیم که بدهی داشتند انجام دادیم؛ امروز هم توافقات خوبی با بیرانوند که بیشترین مطالبات را داشته صورت گرفت.


مالک باشگاه نفت در پایان ابراز کرد: هدیه‌ای برای تولد عادل فردوسی پور در نظر گرفته شده که مجری برنامه نود عنوان نمود حاضر به دریافت آن نیست.

 

صحبتهای جهانیان پیرامون حواشی باشگاه نفت طلائیه

 

* برخلاف ادعای جهانیان، بیرانوند در تماسی تلفنی گفت مذاکره‌ای برای دریافت مطالبات با باشگاه نفت نداشته است.

 

* سیاه جامگان 0 پیکان 2


نکته بازی


رکورد 100 درصد پیروزی پیکان برابر سیاه جامگان


- کنفرانس مربیان


مجید جلالی: فکر می‌کنم این بازی‌هایی که به نمایش می‌گذاریم شکوه و اراده بازیکنان است و به آن احترام می‌گذارم؛ می‌دانم بازیکنان با چه شوقی تمرین می‌کنند و عاشق پیشرفت هستند.
اکبر میثاقیان: در همین مسابقه می‌توانستیم بازنده نباشیم؛ دو هفته است خیلی بدشانسی می‌آوریم.


* ذوب‌آهن 1 سایپا 1


نکات بازی


علی دایی بدون باخت مقابل ذوب‌آهن.
چهارمین تساوی قلعه‌نویی برابر سایپا.


- کنفرانس مربیان


علی دایی: فوتبالی که بازی کردیم، طوری بود که اجازه کار به ذوب ندادیم؛ ذوب در تمام مسابقات قبل حداقل 15-10 موقعیت داشت که امروز اینطور نبود و باید از بازیکنان تشکر کنم.
امیر قلعه‌نویی: در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و ایجاد موقعیت کردیم؛ از این گل نزدن‌ها خود من هم خسته شدم.

 

* کارشناسی داوری


- فولاد و استقلال خوزستان


اخطار به کرملاچعب به خاطر خطا و عبدالله کرمی به دلیل اعتراض صحیح بود.
توپ به سینه کرمی برخورد کرد و کارت زرد دوم به او درست نبود.
کارت زرد به ایوب والی کافی بود؛ ولی داور حتی خطا هم اعلام نکرد.
عدم اعلام پنالتی برای استقلال خوزستان تصمیم درست داور بود.


- نفت تهران و سپاهان


منوچهری روی مدافع سپاهان خطا کرد ولی به علت ضربه با آرنج باید اخطار می‌گرفت.
خطای پنالتی بر روی روستایی به سود پیکان اعلام نشد.
در زمان پنالتی منجر به گل پیکان، علی‌عسگری مدافع سیاه جامگان به دلیل تکل خطا کرد.
سیف‌اللهی تمارض واضحی انجام داد و اخطار دوم به او درست بود.
روستایی بعد از سوت داور ضربه به توپ زد و کارت زرد به او درست بود.
هاشمی مدافع سیاه جامگان به علت تکل خشن روی پای مهاجم پیکان باید اخراج می‌شد که داور به کارت زرد کفایت کرد.
داور تصمیم درستی برای اخراج بادامکی داشت.


- ذوب‌آهن و سایپا


مهاجم ذوب‌آهن خطایی روی مدافع سایپا نداشت و داور تصمیم درستی گرفت.
کی‌روش استنلی تمارض انجام داد و کارت زرد داور صحیح بود.
مدافع سایپا جلوتر از کی‌روش مهاجم ذوب بود و به درستی پنالتی گرفته نشد.


* وثوق احمدی در تماسی تلفنی اعلام کرد برخلاف اظهارات مالک نفت بخش مشاوره‌ای در فدراسیون فوتبال ندارند و همچنین باشگاه صنعت نفت تاکید داشت که مذاکره‌ای با پژواک کرمپور برای حضور در این تیم نداشتند.

 

* گل‌محمدی: مشکل مالیاتی نفت باید حل شود


رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره وضعیت باشگاه نفت و مهلت یک ماهه به آنها ابراز کرد: بابت اتفاقات باشگاه نفت متاسف هستم و احساس بدی دارم؛ براساس نامه‌ای که اداره کل دارایی برای ما فرستاد، تاکید کردیم ابتدا مشکل مالیاتی حل شود و بعد تیم فعالیت داشته باشد.


او ادامه داد: الان برای ما این مسئله اهمیت دارد که اداره دارایی به ما نامه بزند تا بدهی باشگاه نفت وجود ندارد؛ از سوی دیگر می‌خواهیم بدهی بازیکنان؛ به ویژه خارجی‌های نفت پرداخت شود.


برنامه نود این هفته ساعت 02:01 بامداد روز سه‌شنبه (یازدهم مهرماه) خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها