کد خبر : 1465061 | 11 مهر 1396 ساعت 18:29 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

سرمربی ملوان می‌گوید برای موفقیت باید روی دیدارهای نیم فصل دوم نظر داشت و نمی‌توان با رقابت در نیم فصل اول پیش‌بینی کرد کدام تیم صعودکننده لیگ‌برتری خواهد بود.

دست‌نشان: 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

نادر دست‌نشان در رابطه با رتبه ملوان و دیدار هفته هفتم مقابل مس رفسنجان به "ورزش سه" می‌گوید: ما اگر این بازی را ببریم شرایط ملوان تغییر خواهد کرد، اگرچه ما در حال حاضر نیمی از بازیکنانمان را نداریم و نوری، غلامی، فاطمی و رستمی مصدوم هستند و میلاد احمدی هم با رفتنش به اراک دست ما را خالی گذاشت؛ ولی مطمئنا نیروی جوان ملوان سعی می‌کنند که در این بازی پیروز میدان باشند و خود را به حریف به اثبات برسانند.


او در ادامه می‌گوید: به جدول و اینکه چه رتبه‌ای داریم نگاه نمی‌کنیم، چون معتقدم اصل موضوع در بالانشینی تیم‌ها و صعودشان به لیگ‌برتر برمی‌گردد به نتایج نیم فصل دوم؛ چون یک نیم فصل تیم‌ها بازی کردند و شناختی نسبی از رقبا پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند کسری‌هایشان را با جذب بازیکن و یا رسیدن بازیکنان مصدومشان برطرف کنند. از همین رو اکثرا تیم‌هایی که طی سال‌های گذشته به لیگ‌برتر صعود کرده‌اند در نیم فصل دوم بیشتر امتیاز جمع کرده‌اند. دو فصل پیش که به صنعت نفت آبادان آمدم بعد از رسیدن این تیم به رتبه دوازدهم توانستیم رتبه‌مان را خوب کنیم و 12 هفته خوب داشته باشیم و لیگ‌برتری شویم. پس همانطور که گفتم نتایج تیم‌ها را در نیم فصل دوم بیشتر بسنجید یا اکنون.


وی در رابطه با دیدار با مس رفسنجان هم تصریح کرد: مس ساختار خوبی از قبل داشته و چندین سال در لیگ یک بوده. آنها حتی دو سال پیش تا پلی‌آف بالا آمدند و نزدیک بود لیگ‌برتری شوند. علی سامره هم که هدایت این تیم را برعهده دارد فوتبالیست بزرگی بوده و تجربیات خوبی در دوران فوتبال داشته. او مربی جوانی است اما باید به او فرصت داد تا داشته‌هایش را پیاده کند.


سرمربی ملوان اضافه کرد: مس از لحاظ مالی در شرایطی خوب قرار دارد و بازیکنانی که جذب کرده‌اند ایده‌آل هستند و هر یک سابقه سال‌ها حضور در تیم‌های لیگ یکی را دارند. مس تیم قابل احترامی است و فکر می کنم صاحب ویژگی‌های بالانشینی است. اصلا شرایط ما منطبق و در حد و اندازه مس نیست. ما سعی کردیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و اصلا نگران این موضوع نیستیم. ما فردا از بازیکنان جوانمان استفاده خواهم کرد که مطمئنا بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم.


دست‌نشان نظرش در خصوص بالانشینان را اینطور بیان می‌کند: همه تیم‌های بالانشین خوب هستند و از اول هم گفتم که تیم‌های اینچنینی مدعی خواهند بود. به جز شهرداری ماهشهر که تازه از راه رسیده و تیم قابل احترامی است. باید بگویم که بادران با تجربه دو ساله‌اش در لیگ آزادگان امکانات مافوق لیگ یک را دارد و نساجی هم از نظر مالی خیلی شرایطش خوب شد و قابل مقایسه با سایر رقبا نیست. مس کرمان هم که ساختارش حرفه‌ای است و تیمی است که به آسیا رفته و می‌تواند در جایگاه ویژه قرارشان داد. آنها رقیب‌های خوب و قابل احترامی برای ما هستند. من فکر می کنم بالای 10 تیم مدعی صعود به لیگ‌برتر خواهند بود.

دیدگاه‌ها